۰
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

توضیح رئیس اورژانس کشور درباره فوت هوادار تیم ملوان

میعادفر در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است.
توضیح رئیس اورژانس کشور درباره فوت هوادار تیم ملوان

رئیس سازمان اورژاتس کشور درباره خبری مبنی بر فوت هوادار تیم ملوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان توضیح داد.

عفر میعادفر، درمورد حواشی اخیر مربوط به عملکرد اورژانس در ورزشگاه فولادشهر در روز بازی سپاهان و ملوان و همچنین در ورزشگاه شهدای شهرقدس، گفت: متاسفانه آمبولانس ورزشگاه شهدای شهر قدس که مربوط به بخش خصوصی نیز هست خدماتی را به مصدوم ارائه نکرده است بنابراین به طور موقت، شرکت مرتبط با این آمبولانس تعطیل و به کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شد تا بر اساس تخلفی که انجام داده مجازات نهایی آن مشخص شود.

باشگاه ملوان بندرانزلی در پی درگذشت یکی از هوادارانش در جریان دیدار با سپاهان در اصفهان بیانیه‌ای منتشر کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه بیان کرد: بعد از بررسی در کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد تعطیلی موقت، دائمی یا لغو پروانه مرکز ارائه دهنده آمبولانس مذکور تصمیم گیری خواهد شد.

میعادفر همچنین در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز گفت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است. 

وی در خصوص برخی ازاخبار منتشر شده در این خصوص مبنی بر این که آمبولانس این ورزشگاه امکانات لازم را نداشته، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده این آمبولانس امکانات لازم را داشته است ولی بر اساس تشخیص عوامل اورژانس نیاز به انجام شوک نبوده است؛ با این حال بررسی‌های دقیق تر در حال انجام است.

میعاد فر با بیان این که دادستان اصفهان نیز به این موضوع ورود کرده است، گفت: این حادثه نیازمند بررسی های بیشتر است تا بتوانیم تصمیم و نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

کد مطلب: 223167
برچسب ها: اورژانس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *