۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

اس ۲۵ اولترا، با ظاهری جدید عرضه می‎شود

اگرچه وقتی صحبت از قوی‌ترین گوشی سامسونگ باشد، گلکسی اس ۲۴ اولترا در جایگاه اول قرار می‌گیرد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ برای طرفداران خود یک سورپرایز دارد و آن‌هم مدل سال ۲۰۲۵ و گلکسی اس ۲۵ اولترا است.
اس ۲۵ اولترا، با ظاهری جدید عرضه می‎شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ کارشناس معروف Ice Universe تصویری منتشر کرده است که سامسونگ اس ۲۵ اولترا را در کنار اس۲۴ نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد به خاطر تغییراتی که در قاب فلزی گوشی جدید رخ‌داده، این دستگاه باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خواهد بود.
همچنین می‌توانیم به‌وضوح ببینیم که گوشه‌های دستگاه گردتر می‌شوند. درواقع برخلاف سامسونگ اس ۲۴ اولترا، سامسونگ اس ۲۵ اولترا ظاهری منحنی و گردتر خواهد داشت. بنابراین، با توجه به آنچه قبلاً در مورد سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این گوشی با قاب گردتر که باعث می‌شود در دست گرفتن آن راحت‌تر باشد، عرضه خواهد شد. اگر این تغییرات واقعاً اعمال شوند، به این معنی است که مدل اولترا بسیار شبیه مدل‌های استاندارد و پلاس است؛ با این تفاوت که احتمالاً تنها چند وجه متمایز ظاهری همچون قلم، خواهد داشت.

علاوه بر این، آنچه قبلاً لو رفته بود، به نظر با تصویری که به‌تازگی منتشرشده است مطابقت دارد. درحالی‌که تغییرات طراحی چندان زیاد به نظر نمی‌رسد، تغییر در شکل قاب باعث می‌شود که تفاوت بین گلکسی اس ۲۴ اولترا  و گلکسی اس ۲۵ اولترا به‌راحتی تشخیص داده شود.

همچنین صحبت‌هایی وجود دارد که سامسونگ حاشیه‌های مدل جدید را کوچک می‌کند، به این معنی که مدل جدید، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با ابعاد ۶٫۸۶ اینچ خواهد داشت، این در حالی است که گلکسی اس ۲۴ نمایشگر ۶٫۸ دارد.

شایعات در مورد گلکسی اس ۲۵ اولترا همچنان در حال چرخش هستند و ما همچنین انتظار داریم که این مدل پردازنده و شاید عمر باتری بهتری داشته باشد. اگر سامسونگ به برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۴ داشت، در سال ۲۰۲۵ نیز پایبند باشد، گوشی‌های گلکسی اس ۲۵ باید در دی‌ماه یا بهمن‌ماه رونمایی شود.

کد مطلب: 223151
برچسب ها: گوشی سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *