۰
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳

خرید بهترین دوربین سیمکارت خور

دوربین سیمکارت خور

امنیت و نظارت بر فروشگاه و محل کار شاید دغدغه خیلی از شما عزیزان باشد، شاید بخواهید بدانید بهترین دوربین سیمکارت خور چیست؟ دوربین چرخشی برای باغ ویلا و حفظ امنیت آن چگونه است؟ قیمت دوربین خورشیدی برای زمین کشاورزی چقدر است؟ دوربین سیمکارت خور چه مزایایی دارد؟ کیفیت تصویر کوچکترین دوربین سیمکارت خور چیست؟ دوربین سیمکارت خور ارزان برای چه مکانی مناسب است؟

برای خرید دوربین مداربسته و تامین امنیت خود در اکثر موارد سوال های مختلفی به ذهن شما برسد که میتوانیم بیشتر آن ها را در این مقاله برسی کنیم و راهنمای خرید دوربین مداربسته خوبی داشته باشید، برای خرید دوربین سیمکارت خور و نصب دوربین مداربسته باید به نکات زیر توجه کنید:

  • نصب در ارتفاع حداقل 3 متری
    منطقه تحت پوشش دوربین مداربسته
    به حریم دیگران احترام بگذاریم
    انتخاب سیستم کنترل از راه دور
    دید در شب مناسب یا حتی رنگی
    تهیه منبع تغذیه در زمان قطع برق

خرید دوربین سیمکارت خور

در صورتی که قصد خرید دوربین سیمکارت خور را داشته باشید شاید با قیمت پایین تر از دوربین های IP و AHD در بازار باشند، بله دوربین های سیمکارتی با قیمت پایین تر و امکانات بالاتر می توانید داشته باشید، دوربین های باسیم چند سالی هستند که جای خود را به دوربین های سیمکارتخور داده اند و ظاهرا در بازار طرفداران بسیار زیادی دارند، این دوربین ها با نصب سیمکارت ایرانی یا خارجی فعال می شوند و از طریق نرم افزار اختصاصی موبایل در راه دور قابل روئیت هستند.

همچنین در این مقاله می خوانیم:

انواع دوربین مدارسته سیمکارت خور

بهترین مدل دوربین سیمکارت خور

کوچکترین دوربین سیمکارت خور

دوربین سیمکارت خور باغ و ویلا چه امکاناتی دارد

قابلیت دوربین های سیمکارتی

قیمت دوربین سیمکارت خور

با یک سرچ کوتاه در اینترنت میتوانید به قیمت دوربین های سیمکارت خور دسترسی داشته باشید دوربین های سیمکارت خور از قیمت 2 میلیون تومان شروع می شود به بالا، با توجه به امکانات و مدلی که مد نظر شماست این قیمت متغییر می باشد برای مثال قیمت دوربین سیمکارت خور برای فضای کوچک مثل مغازه تا 35 متر حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان می باشد که بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد، پس قیمت دوربین سیمکارتی با توجه به نیاز شما تعیین می شود.

انواع دوربین مداربسته سیمکارت خور

دوربین های سیمکارت خور هم مثل دیگر اجناس بازار دارای انواع مختلف و امکانات متفاوت در بازار هستند، دوربین سیمکارتی دیگر به دستگاه ضبط NVR یا DVR نیازی ندارند و روی مموری کارت یا حافظه ابری ضبط می کنند که این امر باعث امنیت بیشتر اطلاعات هم می شود، اکثر دوربین ها علاوه بر سیمکارت قابلیت اتصال به کابل شبکه هم دارند و از طریق اتصال به اینترنت می توانند تصاویر را روی گوشی موبایل یا لپ تاپ منتقل کنند.

از انواع دوربین سیمکارت خور می توانیم نمونه های زیر را نام ببریم:

  1. دوربین سیمکارت خور چرخشی
    دوربین کوچک سیمکارت خور
    دوربین چند لنزه سیم کارت خور (دوربین دو لنزه، سه لنزه و ...)
    دوربین مینی اسپید دام سیمکارتی
    دوربین لامپی سیمکارتخور

دوربین سیمکارت خور چرخشی

به نقل از کارشناسان فنی در این حوزه در صورتی که میخواهید دوربین سیمکارت خور را در محیط بزرگ بزرگ مثلاً 70 تا 150 متر نصب کنید بهتر از از دوربین های سیمکارت خو با قابلیت چرخش استفاده کنید، دوربین های سیمکارت چرخشی هیچ نقطه کوری در محیط ندارند و حتی در هزینه و تامین دوربین دیگر هم صرفه جویی میکنند برای مثال به تهیه چهار دوربین ثابت در محیط می توانید از یک دوربین با قابلیت چرخش استفاده کنید، قابلیت چرخش 360 درجه از طریق نرم افزار موبایل به صورت دستی و اتوماتیک قابل کنترل هستند.

دوربین کوچک سیمکارت خور

دوربین های کوچک زیادی در بازار هستند، از کجا بدانیم که این دوربین ها سیمکارت خور هستند یا خیر؟

دوربین های کوچک سیمکارتی در ابعاد بسیار ریز و کوچک می توانند قابلیت و کارایی بسیار زیادی داشته باشند، کوچکترین دوربین سیمکارت خور در خودرو ها، صنایع، مکان های نظامی، پرستار کودک و ... استفاده خواهد شد. این دوربین ها با نصب سیمکارت اینترنت آن تامین شده و از طریق اپلیکیشن موبایل از راه دور کنترل خواهد شد، از قابلیت های دوربین های کوچک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ضبط صدا و تصویر همزمان
    دارای اپلیکیشن انتقال تصویر رایگان
    پشتیبانی از تمامی سیمکارت ها و اپراتور ها
    پشتیبانی از کارت حافظه
    دارای باتری داخلی در زمان قطع برق شهر
     دارای سنسور حرکتی و آلارم هوشمند

دوربین سیمکارت خور باغ و ویلا

برای خرید دوربین باغ و ویلا باید از دوربین های چرخشی با کیفیت بالا و قابلیت انتقال تصویر روی موبایل استفاده کنید، دوربین های باغ باید دید در شب بسیار قوی داشته باشند زیرا اکثر دزدی ها در شب انجام می شود، دوربین های سیمکارتی سه لنزه یا دوربین سیمکارت خور دو لنزه دارای کیفیت بهتری نسبت به دیگر مدل ها هستند در نتیجه پیشنهاد می شود از این دوربین ها استفاده کنید که با چندین لنز ثابت و چرخشی محل باغ را ایمن کنید و نظارت کاملی داشته باشید.

نکات مهم در خرید دوربین باغ و ویلا چیست؟

  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار 
    وضوح تصویر بالا با قابلیت دید در شب
    پوشش گسترده و حذف نقاط کور
    آنالیز تشخیص حرکت
    دزدگیر هوشمند قابلیت آلارم و تشخیص انسان
    انتقال تصویر روی موبایل
    ضبط صدای محیط
    چرخش 360 درجه
    قابلیت تعقیب سوژه

دوربین سیمکارت خور اسپید دام

دوربین های سیمکارت خور اسپید دام یکی از قوی ترین دوربین های بازار هستند که در فضای بیرونی استفاده می شوند این دوربین ها با نام هایی همچون گردان، PTZ، چرخشی در بازار رواج دارند، دوربین اید دام سیمکارتی جزء دوربین های بیسیم هستند و بدون نیاز به کابلکشی و نصاب در محیط هایی با متراژ کوچک مثل مغازه، منزل، پارکینگ، آپارتمان قابل نصب هستند.

دوربین های اسپید دام باتوجه به مدلی که دارند به دیوار یا سقف نصب می شوند، با نصب سیمکارت اینترنت آن تامین شده و ارسال تصویر به راه دور را دارند، اگر در محل نصب خود مودم ندارید و فضای 40 الی 35 متری دارید این دوربین مناسب شماست.

کد مطلب: 222261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *