۰
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

پزشکیان: نارضایتی‌ها بابت نبودن حق و عدالت است؛ باید اصلاحات کرد

رئیس جمهور گفت: برای رسیدن به حق و عدالت باید اصلاحات کرد چون در حال حاضر از آن فاصله داریم و این نارضایتی ها به خاطر نبود حق و عدالت است.
پزشکیان: نارضایتی‌ها بابت نبودن حق و عدالت است؛ باید اصلاحات کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ در آیین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آنچه که به دنبال آن هستیم حق و عدالت است و بارها این را گفته ام.

بنابر روایت ایرنا، پزشکیان خاطر نشان کرد: در جریان انتخابات وقتی از من می پرسیدند تو عضو کدام گروه هستی، می گفتیم آنچه بر آن ایستاده ایم، حق و عدالت است آن هم بر اساس حرف های علمی نه مفهوم عوامانه.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به حق و عدالت لاجرم باید اصلاحات کرد چون در حال حاضر از آن فاصله داریم و این نارضایتی ها به خاطر نبود حق و عدالت است.

رییس جمهور تصریح کرد: اصل مسأله باید از آموزش و پرورش شروع شود. باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد. در بهداشت و درمان ساختار داریم و برای برخی یک جمعیتی، خانه بهداشت و مرکز بهداشت داریم و گروه هدف مخصوص به خود را دارند.

پزشکیان افزود: اکنون در بهداشت و درمان مشکل این است که اگر بتوانیم در ساختار موجود، خدمات را به همه مردم ارائه دهیم نه بر اساس پولدار و غنی، عدالت را پیاده کرده ایم.

وی گفت: حرف پزشک خانواده این است که فرد تعریف شده ای به جمعیت تعریف شده ای باید خدمات دهد و پاسخگو باشد اگر این اتفاق بیفتد یعنی در سراسر ایران هر ایرانی یک خدمت تعریف شده را باید بتواند بگیرد.

کد مطلب: 222134
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *