کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان: نخبگان را فراری ندهیم، کشور را آدم ها می سازند نه کارخانه ها

6 شهريور 1403 ساعت 9:45

رئیس جمهور گفت: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند.


مسعود پزشکیان روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: باید چهارچوب را طوری طراحی کنید که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد، امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارائه خدمات طوری باشد که دست به دست هم دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی تاکید کرد: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند، صدای بی صدایان باشیم و چشم کسانی باشیم که چشمی آنان را نمی‌بیند.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

* با وجود نخبگان کشور اگر اراده کنیم قادر هستیم همه مشکلات را حل کنیم .

*کشور را قرار نیست کارخانه ها درست کنند آدم ها درست می کنند این آدمها هستند که کارخانه ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می کنند.

*اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد.

*کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او بشود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می کند نه اینکه آنها را فراری بدهیم و به آنها امر و نهی بکنیم.

*از همه مسئولان درخواست می کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی و با شاخص هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

*من رئیس‌جمهور شدم اما خیال نمی‌کنم کسی شده باشم و همان آدم با همان نگاه هستم.


کد مطلب: 222033

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222033/پزشکیان-نخبگان-فراری-ندهیم-کشور-آدم-می-سازند-نه-کارخانه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir