۰
شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰

جاستین بیبر پدر شد

جاستین بیبر و همسرش هالی بیبر، اولین فرزند خود را به دنیا آوردند.
جاستین بیبر پدر شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، جاستین بیبر، خواننده و ترانه‌سرا، و همسرش هالی بیبر، مدل، روز جمعه از تولد اولین فرزند خود خبر دادند.

جاستین در یک پست اینستاگرامی، عکسی از پای نوزاد را به اشتراک گذاشت و نوشت: "به خانه خوش آمدی، جک بلوز بیبر." هالی نیز همین عکس را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و آن را با نام نوزاد، خرس عروسکی و قلب آبی همراه کرد.

این زوج جزئیات بیشتری، از جمله زمان تولد نوزاد، را به اشتراک نگذاشتند. نماینده هالی بیبر روز جمعه شب به سی‌ان‌ان گفت که اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

خواننده کانادایی، ۳۰ ساله، و مدل ۲۷ ساله، که شش سال است ازدواج کرده‌اند، در ماه مه از طریق مجموعه‌ای از عکس‌ها در صفحات اینستاگرام خود، بارداری را اعلام کردند. آنها عکس‌هایی را منتشر کردند که در آن شکم بارداری هالی در یک لباس تمام سفید از جنس تور دیده می‌شود. 

هالی در مصاحبه‌ای با مجله دبلیو ماه گذشته گفت که تصمیم گرفته است بارداری خود را فاش کند تا بتواند از بارداری خود لذت ببرد. او افزود که فقط «می‌خواست آزادی داشته باشد تا بیرون برود و زندگی خود را بگذراند.»

او گفت: "در ابتدا (بارداری)، برای من بسیار احساسی بود. مثل اینکه 'من این انسان را خیلی دوست دارم. چگونه می‌توانم کسی دیگری را به این دنیا بیاورم؟'"

جاستین بیبر در سال ۲۰۱۰ با آهنگ پرفروش خود، "Baby"، به شهرت رسید. او دو جایزه گرمی و هشت آهنگ شماره یک کسب کرده است.

هالی برند مراقبت از پوست Rhode را تأسیس کرد و برای برندهای بزرگی مانند Guess، Ralph Lauren و Tommy Hilfiger مدلینگ کرد.

در سال ۲۰۱۸، جاستین بیبر در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که این زوج نامزد کرده‌اند و نوشت: «هالی، من عاشق همه چیز در مورد تو هستم! بسیار متعهد هستم که زندگی خود را صرف شناخت هر قسمت از تو، دوست داشتن تو با صبر و مهربانی کنم.»

فقط چند ماه پس از اعلام نامزدی خود، این زوج مخفیانه در یک دادگاه نیویورک ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۹، آنها در یک مراسم مجلل با خانواده و دوستان در یک куроرت لوکس در Bluffton، کارولینای جنوبی، دوباره ازدواج کردند.

پس از اعلام بارداری، مادر جاستین، پتی مالته، ویدیویی از واکنش خود در صفحه اینستاگرام تأیید شده خود منتشر کرد.

مالته گفت: "پس من منتظر این روز بوده‌ام و حالا که آنها آن را به اشتراک گذاشته‌اند، می‌توانم بالاخره با شما جشن بگیرم. اوه خدای من، من قرار است مادربزرگ شوم! اوه خدای من! جاستین و هالی، شما بهترین پدر و مادر خواهید بود و من بسیار هیجان‌زده هستم. اوه خدای من. خدا را شکر."

کد مطلب: 221908
برچسب ها: هالیوود
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *