۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۵

قالیباف: پزشکیان فرزند مجلس است، امروز به خانه خود آمدند

قالیباف به پزشکیان، معاون اول دولت و وزرای پیشنهادی که در صحن مجلس حضور یافتند، خیرمقدم گفت.
قالیباف: پزشکیان فرزند مجلس است، امروز به خانه خود آمدند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس دوازدهم، در آغاز جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: آقای پزشکیان فرزند مجلس هستند، امروز به خانه خود آمدند، به آقای دکتر عارف، معاونان، مشاوران و وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم عرض خیر مقدم دارم. 

وی ادامه داد: البته بیشتر جهت اطلاع مردم عرض خواهم کرد که در هفته‌ای که گذشت جلسات مفصل، دقیق و منظم بین همه وزرا و کمیسیون‌های مجلس برقرار شد و این جلسات از ۸ صبح تا ۸ شب و گاهی تا پاسی از شب ادامه داشت و شناخت خیلی خوبی از بعد کارشناسی بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود. 

قالیباف گفت: از امروز در صحن مجلس بر اساس ماده ۲۰۴ بررسی کابینه پیشنهادی  شروع می شود بر اساس زمان بندی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. با همدلی و بررسی دقیق و جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت قانونی که بیش از ۳۶ ساعت وقت مفیدی است که باید ادامه پیدا کند به رای گیری نهایی برسیم. 

وی خاطر نشان کرد: من خواهشم از همه همکارانم این است که نظم را رعایت کنید تا از وقت استفاده شود و جلسات را با کار کارشناسی و دقت بیشتر ادامه بدهیم. شروع بحث را با فرمایشات ریاست جمهوری آغاز خواهیم کرد که ۲ ساعت و نیم در دو نوبت وقت دارند دفاع کنند.  قرعه کشی در حال صحبت ریاست حمهوری از بین موافقان و مخالفان انجام خواهد شد.

کد مطلب: 221462
برچسب ها: قالیباف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *