۰
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

سخنگوی قوه قضاییه: ترور شهید هنیه در تهران با واکنش دلیرانه نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد

سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده برای ترور شهید هنیه در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه: ترور شهید هنیه در تهران با واکنش دلیرانه نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد

اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز  ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: از آنجایی که دولت جعلی اسراییل وجود و بقای خود را قبل از تاسیس، مرهون ترورهای سازمان یافته و شرارت‌های بزرگ علیه انسان‌های مظلوم دنبال کرده است؛ لذا بقای رژیم جعلی را  در ادامه جنایاتی همچون ترورهای ناجوانمردانه می داند؛ در حالی که امروز اسراییل و رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر علاوه بر محکوم شدن در افکار جهانیان مرگ رژیم پوسیده خود را به عینه میبیند. 

وی افزود: ترور شهید هنیه در تهران با واکنش دلیرانه نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد و نظام از همه ظرفیت‌های داخلی و بین المللی استفاده خواهد کرد. نقش دولت آمریکا در حمایت این رژیم شیطانی نقش غیرقابل انکاری است و این مساله قابلیت تعقیب این دولت را از نظر حقوقی و کیفری در مراجع بین المللی فراهم می‌کند. 

وی گفت: امروز امریکایی‌ها که مدعی صلح هستند  خودشان به عنوان سردمداران جنایت در دنیا شناخته می شوند. امروز ۱۶ مرداد فاجعه بمباران اتمی شهر هیروشیمای ژاپن توسط دولت وقت آمریکا صورت گرفت و نشان داد یک جنایت تاریخی توسط دولت وقت آمریکا که مدعی حقوق بشر بود علیه جهانیان به ثبت رسید. 

کد مطلب: 220837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *