۰
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد

​​​​​​​سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه گرمای هوا تا ۲۰ مرداد در کشور تداوم دارد، گفت: روز گذشته مصرف برق رشد بیش از ۸.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد.
سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا ،مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.

وی بیان کرد: تا ۲۰ مرداد احتمالا گرما ادامه دار خواهد بود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که کولرهای گازی را روی ۲۴ و ۲۵ درجه قرار دهند زیرا همین موضوع ۲۰ درصد مصرف را کاهش خواهد داد.

سخنگوی صنعت برق با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی مردم با صنعت برق یادآورشد: استفاده از دور کند کولر آبی هم مصرف برق را ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش می دهد.

رجبی مشهدی اضافه کرد: تا این لحظه وزارت نیرو درخواستی برای تعطیلی نداشته اما در صورت نیاز و کمبود برق چنین درخواستی مطرح می شود.

به گزارش ایرنا، هموطنان می‌توانند با حداقل ۱۵ درصد صرفه‌جویی انرژی وارد قرعه‌کشی این پویش شده و از جوایز نفیسی مانند خودروهای اتوماتیک و میلیاردها تومان کمک‌هزینه غیرنقدی بهره‌مند شوند.

مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://ba-energy.ir اطلاعات دقیق‌تری در خصوص راهکارهای مصرف بهینه برق به دست آورند.

نصب برنامه کاربردی باانرژی با واردکردن کد دستوری #۱۵۲۱* نیز دیگر راهکار آشنایی با راهکارهای مصرف بهینه برق است

کد مطلب: 220211
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *