کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد

4 مرداد 1403 ساعت 19:20

​​​​​​​سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه گرمای هوا تا ۲۰ مرداد در کشور تداوم دارد، گفت: روز گذشته مصرف برق رشد بیش از ۸.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا ،مصطفی رجبی مشهدی اظهار داشت: با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.

وی بیان کرد: تا ۲۰ مرداد احتمالا گرما ادامه دار خواهد بود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که کولرهای گازی را روی ۲۴ و ۲۵ درجه قرار دهند زیرا همین موضوع ۲۰ درصد مصرف را کاهش خواهد داد.

سخنگوی صنعت برق با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی مردم با صنعت برق یادآورشد: استفاده از دور کند کولر آبی هم مصرف برق را ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش می دهد.

رجبی مشهدی اضافه کرد: تا این لحظه وزارت نیرو درخواستی برای تعطیلی نداشته اما در صورت نیاز و کمبود برق چنین درخواستی مطرح می شود.

به گزارش ایرنا، هموطنان می‌توانند با حداقل ۱۵ درصد صرفه‌جویی انرژی وارد قرعه‌کشی این پویش شده و از جوایز نفیسی مانند خودروهای اتوماتیک و میلیاردها تومان کمک‌هزینه غیرنقدی بهره‌مند شوند.

مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی https://ba-energy.ir اطلاعات دقیق‌تری در خصوص راهکارهای مصرف بهینه برق به دست آورند.

نصب برنامه کاربردی باانرژی با واردکردن کد دستوری #۱۵۲۱* نیز دیگر راهکار آشنایی با راهکارهای مصرف بهینه برق است


کد مطلب: 220211

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220211/سخنگوی-صنعت-برق-گرما-۲۰-مرداد-تداوم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir