۰
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

جلسه مهم پزشکیان با بذرپاش درباره مسکن و وضعیت ترانزیت کشور

مهرداد بذرپاش و وزیر پیشین جهاد کشاورزی به صورت جداگانه با رئیس جمهوری منتخب دیدار و گفتگو کردند.
جلسه مهم پزشکیان با بذرپاش درباره مسکن و وضعیت ترانزیت کشور

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مسعود پزشکیان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بذرپاش پس از این دیدار اظهار کرد: جلسه خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم. و نکاتی را در بحث کریدورها و «کلان پروژه ایران راه» را توضیح دادیم؛ پروژه‌هایی که به بهره برداری رسید و پروژه‌هایی که امروز در دستور کار است و می‌تواند در کوتاه مدت یعنی امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین پروژه‌هایی که تا پایان دولت ایشان می‌تواند به بهره‌ برداری برسد.

وی افزود: درباره وضعیت ترانزیت کشور و میزان رشد ترانزیت و کلا شرایط ترانزیت که یکی از شایستگی‌های کشور ما است و رشدی که در این زمینه در سال گذشته و امسال شاهد آن بودیم و همچنین آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین توضیحاتی دادم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت چهاردهم، گفت: از چالش‌های پیش‌رو؛ تامین مالی پروژه‌ها و سیاست‌هایی است که ما در این مدت اتخاذ کردیم.

بذرپاش درباره سخنان رئیس جمهور منتخب در این دیدار گفت: دکتر پزشکیان در خصوص موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و اظهار داشتند که حساسیت‌های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه‌های کریدوری بود که این موضوع دغدغه ایشان نیز بود و تاکید کردند سریعتر به اتمام برسد.

محمود حجتی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد

همچنین، محمود حجتی وزیر پیشین جهاد کشاورزی با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب با او دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجتی پس از این دیدار اظهار کرد: آقای پزشکیان می‌خواستند یک ارزیابی از وضع نهاده های دامی، موجودی گوشت، مرغ، تولید و همچنین در ارتباط با مسائل مربوط به کود داشته باشند. زیرا ایشان گزارش‌هایی دریافت کرده بودند که کود و بذر با محدودیت‌هایی مواجه شدند. مخصوصا اینکه در فصل کشت هستیم و بنده با همکاران بخش کشاورزی صحبت کردم و گزارشی از آنها را خدمت دکتر ارائه دادم.

حجتی در خصوص نگرانی‌های موجود در بخش کشاورزی، گفت: در باب نگرانی‌های موجود در خصوص پرداخت پول گندم و جو تولیدی کشاورزان که روی دستشان مانده بود، نکاتی مطرح شد و یکسری نگرانی‌ها نیز در این زمینه وجود داشت و بنده در نهایت گزارش همه این موضوعات را تقدیم ایشان کردم.

وی در پایان عنوان کرد: بخشی از این مسائل نیاز به پیگیری داشت و ایشان به آقای حاج میرزایی دستور دادند که از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کنند و ان‌شاءالله با هماهنگی‌هایی که به وجود می‌آید بتوانند این نگرانی‌ها را از بین ببرند.

کد مطلب: 220195
برچسب ها: پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *