۰
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰

جنیفر لارنس به صورت مخفیانه صاحب فرزند شد

گفته می‌شود که جنیفر لارنس و همسرش بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستند و از این که خانواده خود را کامل کرده‌اند، غرق در شادی هستند.
جنیفر لارنس به صورت مخفیانه صاحب فرزند شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ طبق گزارش یک منبع آگاه، جنیفر لارنس، بازیگر مشهور هالیوود، به طور مخفیانه و دور از چشم رسانه‌ها صاحب فرزند شده است. گفته می‌شود که این بازیگر ۳۳ ساله و همسرش، مدیر گالری هنری، در ماه مارس سال جاری صاحب یک پسر شده‌اند.

هنوز نام و جزئیات بیشتری از این نوزاد به طور رسمی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که جنیفر لارنس و همسرش بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستند و از این که خانواده خود را کامل کرده‌اند، غرق در شادی هستند.

خبر بارداری و زایمان جنیفر لارنس به طور کامل از دید رسانه‌ها پنهان مانده بود و تاکنون هیچ عکسی از این بازیگر و فرزندش منتشر نشده است. این موضوع باعث شده تا شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این اتفاق غیرمنتظره به وجود آید.

برخی از طرفداران جنیفر لارنس از این که این بازیگر محبوب خبر بارداری و زایمان خود را به طور خصوصی حفظ کرده است، ابراز احترام می‌کنند و برای او و خانواده‌اش آرزوی خوشبختی می‌کنند. برخی دیگر نیز کنجکاو هستند که هر چه زودتر عکس‌ها و اطلاعات بیشتری از این نوزاد ببینند و بشنوند.

کد مطلب: 219833
برچسب ها: هالیوود
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *