۰
شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

پیام پزشکیان به ملت ایران پس از اعلام نتایج انتخابات

اولین پیام پزشکیان بعد از اعلام نتایج: ما یکبار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو دراندازیم. با هم برای ایران و نجات کشورمان از فقر و دروغ تلاش کنیم.
پیام پزشکیان به ملت ایران پس از اعلام نتایج انتخابات
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مسعود پزشکیان بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار ویدیوئی خطاب به مردم گفت: از اعماق وجودم به زنان، مردان، دختران، پسران و فرزندان ایران عزیزم درود می‌فرستم؛ از اینکه نتوانستم در مدت کوتاه فرصت تبلیغات و گفت‌وگوها خدمت مردم در تمام استان‌ها برسم، شرمنده‌ام.

وی با بیان اینکه از طریق این پیام ویدیویی چند کلامی با مردم صحبت می‌کنم، گفت: اقبال لاهوری شعر زیبایی دارد که می‌گوید «مانند صبا خیز و وزیدن دگر آموز، دامان گل و لاله کشیدن دگر آموز، اندر دلک غنچه خزیدن دگر آموز، موئینه به بر کردی و بی ذوق تپیدی، آنگونه تپیدی که بجائی نرسیدی، در انجمن شوق تپیدن دگر آموز»

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما باید یک بار دیگر برخیزیم و طرحی نو دراندازیم؛ با کمک مردم و همه عزیزان در این کشور از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها، با هم دست به دست هم داده و برای ایران‌مان و نجات کشورمان از فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی تلاش کنیم تا آن را نابود کرده و از بین ببریم.

پزشکیان بیان کرد: امیدوارم حضور مردم پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی برای تغییر در نگاه، رفتار، گفت‌وگو و تقسیم و تخصیص منابع باشد.

وی مجددا گفت: مردم من را به خاطر آنکه نتوانستم خدمت آن‌ها در تمام استان‌ها برسم، ببخشند؛ ان شاءالله با حضور مردم بتوانیم با قدرت بالا بیایم و همراه مردم برای نجات ایران تلاش خواهم کرد.

دانلود

کد مطلب: 218668
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *