۰
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹

مصطفی کواکبیان کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات 

آیا دکتر مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری، کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات خواهد شد؟
مصطفی کواکبیان کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات 

به گزارش مردم سالاری آنلاین ، دفتر سیاسی حزب مردم سالاري  بنا به دلایل و شاخص های زیر اعتقاد دارد که آقای دکتر مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری، بین نامزدهای  منتخب جبهه اصلاحات برای کاندیدای نهایی و اصلی این جبهه بالاترین استحقاق را دارد.

1_شاخص تشکیلات و تحزب

هیچ كدام از کاندیداهای جبهه اصلاحات به اندازه دکتر کواکبیان سابقه کار تشکیلاتی پیوسته و مداوم و همچنین اعتقاد به کار تحزب که یکی از ستونهای مهم دموکراسی و مردم سالاری است ، را ندارد. او بنبانگذار خانه احزاب وخانه مطبوعات است.

2_شاخص تحصیلات 

دکتر مصطفی کواکبیان دانش آموخته علم سياست و  استاد و عضو هيأت علمي دانشكده حقوق وعلوم سياسي دانشگاه علامه طباطبایی است.  او  برخلاف بسیاری از مدیران که همزمان هم کار کردند و در حاشیه هم مدرک گرفتند، تحصیلات را به صورت پیوسته و مستقل در دانشگاه  تربيت مدرس گذرانده است.

3_شاخص جمهوری خواهی 

دبیر کل حزب مردم سالاری ، مبدع  نظريه جمهوریت سوم می باشد، او خواهان اصلاح قانون اساسی هست و معتقد است که  اشکالات ساختاری قانون اساسی مانع اصلی توسعه کشور هست و باید موانع مذكور از طريق اصل ١٧٧ بر طرف شود.

در این راستا بیش از ده ها جلسه وگردهمایی در کلاب هاوس با  موضوع  اصلاح قانون اساسی و با مشارکت بیش از  دهها تن از اندیشمندان، متخصصان و صاحب نظران این حوزه و بیش از ده‌ها هزار نفر شرکت کننده برگزار کرده است.

4_شاخص‌تحول در سياست خارجي                                               

او رييس فراكسيون ديپلماسي ومنافع ملي مجلس دهم با حدود١٢٠ نماينده بود و از برنامه هاي راهبردي وي تعامل مثبت با تمامي كشورهاي دنيا بجز رژيم صهيونيستي است. اعتقاد به تعامل با تمام دنیا برای بهبود وضعیت اقتصادی و جایگاه سیاسی کشور هست.

5_شاخص تدین و وطن پرستی

دبیرکل حرب مردم سالاری از خانواده چندین شهید دفاع مقدس هستند که نشان ازالتزام عملی به دفاع از وطن و تدین دارد.

6_شاخص برنامه محوری

حزب مردم سالاری با بیش از دو دهه سابقه فعالیت حزبی و برخورداری از  اعضای متخصص  در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روابط بین‌الملل برنامه‌های مدوّنی  در راستای اداره کشور دارا می‌باشد

 

به امید ایرانی سرافراز

کد مطلب: 217387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *