۰
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰

تصویب پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در جلسه دولت

سخنگوی دولت گفت: جلسه امروز با ریاست آقای مخبر برگزار شد و گزارش های وزرا ارائه شد که این گزارش ها نشان از ادامه و استمرار فعالیت ها و برنامه های دولت بود. مسیر خدمت با جدیت ادامه می یابد.
تصویب پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در جلسه دولت

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت با تشکر و قدردانی از همدردی و عزاداری همه مردم کشورمان برای شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: ان شاءالله همه از الگوها و روش های این شهدا درس بگیریم و بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز با ریاست آقای مخبر برگزار شد و گزارش های وزرا ارائه شد که این گزارش ها نشان از ادامه و استمرار فعالیت ها و برنامه های دولت بود. مسیر خدمت با جدیت ادامه می یابد.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز وزارت کشور پیشنهادی برای برگزاری انتخابات ارائه کرد که به تصویب رسید تا منابع لازم برای برگزاری انتخابات در داخل و خارج کشور فراهم شود.

یک روزنامه اصلاح طلب به نامزد نشدن محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی افزود: امروز هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد به رفع برخی سخت گیری ها برای صدور مجوز کسب و کار رای داد. برخی سخت گیری های غیر لازم برای صدور مجوز و کسب و کار وجود داشت که این موارد در مرحله اول در حوزه گردشگری شناسایی شد و هیات وزیران رای به سهل گیری برای صدور مجوز کسب و کار داد. مثلا تصویب شد اگر منع قانونی ندارد، نیاز به کارت پایان خدمت نباشد و فقط وضعیت خدمت مشخص شود.

کد مطلب: 216927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *