کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصویب پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در جلسه دولت

9 خرداد 1403 ساعت 13:20

سخنگوی دولت گفت: جلسه امروز با ریاست آقای مخبر برگزار شد و گزارش های وزرا ارائه شد که این گزارش ها نشان از ادامه و استمرار فعالیت ها و برنامه های دولت بود. مسیر خدمت با جدیت ادامه می یابد.


علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت با تشکر و قدردانی از همدردی و عزاداری همه مردم کشورمان برای شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: ان شاءالله همه از الگوها و روش های این شهدا درس بگیریم و بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز با ریاست آقای مخبر برگزار شد و گزارش های وزرا ارائه شد که این گزارش ها نشان از ادامه و استمرار فعالیت ها و برنامه های دولت بود. مسیر خدمت با جدیت ادامه می یابد.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز وزارت کشور پیشنهادی برای برگزاری انتخابات ارائه کرد که به تصویب رسید تا منابع لازم برای برگزاری انتخابات در داخل و خارج کشور فراهم شود.

یک روزنامه اصلاح طلب به نامزد نشدن محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وی افزود: امروز هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد به رفع برخی سخت گیری ها برای صدور مجوز کسب و کار رای داد. برخی سخت گیری های غیر لازم برای صدور مجوز و کسب و کار وجود داشت که این موارد در مرحله اول در حوزه گردشگری شناسایی شد و هیات وزیران رای به سهل گیری برای صدور مجوز کسب و کار داد. مثلا تصویب شد اگر منع قانونی ندارد، نیاز به کارت پایان خدمت نباشد و فقط وضعیت خدمت مشخص شود.


کد مطلب: 216927

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/216927/تصویب-پیشنهاد-وزارت-کشور-برگزاری-انتخابات-جلسه-دولت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir