۰
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

قیمت رهن و اجاره در ۱۵ محله تهران

در محله پاسداران رهن کامل آپارتمانی بازسازی شده با ۱۲۰ مترمربع زیربنا و ۱۴ سال عمربنا، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در کوی فردوس، رهن کامل واحدی ۹۰ متری و ۲۰ سال ساخت و بازسازی شده، ۷۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.
قیمت رهن و اجاره در ۱۵ محله تهران

به گزارش مردم سالاری آنلاین، موقعیت ملک، میزان و نوع بازسازی، شرایط بازار ملک و نیازهای متقاضیان از مولفه‌های تاثیر بازسازی آپارتمان‌ بر ارزش آن است؛ یک واسطه‌گر ملکی در این رابطه می‌گوید: جذابیت واحدهایی که سن بنای بالایی دارند پس از بازسازی و به‌روزرسانی ساختار و ظاهر ملک افزایش می‌یابد و به ارزش آن نیز افزوده می‌شود.

او ادامه می‌دهد: مستاجران ممکن است به دلیل قدمت بنا و بافت قدیمی به سمت واحدهای سن بالا نروند؛ بنابراین بازسازی می‌تواند بر افزایش تقاضا و تمایل سکونت مستاجران اثر بگذارد؛ 6 ماهه اول سال که فصل جابه‌جایی است فرصت مناسبی است که موجران اقدام به بازسازی کنند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به ساخت مسکن مددجویان در کشور گفت: به لطف الهی حداکثر ظرف مدت ۲۴ ماه این ۳۰ هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

در محله پاسداران رهن کامل آپارتمانی بازسازی شده با ۱۲۰ مترمربع زیربنا و ۱۴ سال عمربنا، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در کوی فردوس، رهن کامل واحدی ۹۰ متری و ۲۰ سال ساخت و بازسازی شده، ۷۰۰  میلیون تومان پیشنهاد شده است.

کد مطلب: 212786
برچسب ها: رهن و اجاره
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *