۰
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

افشای علت اصلی استعفای عطاالله مهاجرانی به روایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است.
افشای علت اصلی استعفای عطاالله مهاجرانی به روایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز نهم آذر در مورد ملاقات با نوربخش و مهاجرانی نوشته و همچنین به انتخابات آمریکا اشاره کرده‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.مصاحبه‌ای با محققان پژوهشکده امام خمینی انجام شد. در مورد اهداف انقلاب و اختلافات قبل و بعد از انقلاب و مفهوم حکومت اسلامی بود و ناتمام ماند. اخوی محمد آمد. دربارۀ هزینه‌های مراسم فوت همشیره فاطمه و نیز کیفیت توضیح در مورد شبهات پیش‌آمده در خصوص درخواست ورود خودرو توسط تعاونی تولیدکنندگان [و صادرکنندگان] پسته رفسنجان، مذاکره شد.

عصر آقایان [محسن] نوربخش، [رئیس‌کل بانک مرکزی] و [عطاءالله] مهاجرانی، [وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی] آمدند. برای حل مشکل پرونده آقای مهاجرانی، در خصوص نحوه استفاده از وجوه مربوطه به سود سپرده‌های حج و زیارت، استمداد کردند و گفتند، آقای مهاجرانی کنار رفتن خود را موکول به مختومه شدن آن پرونده‌کرده و مایل است، پرونده منع تعقیب بخورد و سپس استعفای او اعلان شود. مشاجره مطبوعات و قوه قضائیه و مجریه بر سر مسئله قانون اساسی ادامه دارد.

در اسرائیل، پارلمان رأی به انحلال مجلس و انجام انتخابات زودرس داده که عملاً به معنای سقوط دولت [ایهود] باراک، [نخست‌وزیر اسرائیل] است و نیز طرح‌هایی داده‌اند که بدون تصویب پارلمان، دولت نتواند زمینی به فلسطینی‌ها واگذارکند، یا قراردادی امضا کند و این‌کار با مشکل برخورد کرده است. در آمریکا، دستگاه قضائی نظر داده، آرای مخدوش فلوریدا که حدود ۱۳۰ هزار برگ است، به خواست اَل‌گور، [نامزد حزب دموکرات]، مورد بررسی قرار گیرد و [جرج دبلیو] بوش، با آن مخالف است. افطار، کارکنان دفتر و خانواده‌هایشان، میهمانم بودند.

کد مطلب: 207303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *