۰
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰

هفته 20 همتی بورس تهران!

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت نسبت به هفته پیشین افزایش یافت.
هفته 20 همتی بورس تهران!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بازار سهام در این هفته نیز همانند_هفته‌های_پیش با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و برای  ششمین هفته متوالی روند صعودی داشت.
در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 21 هزار و 650 میلیارد تومان افزایش یافت. روز یکشنبه نیز به 20 هزار و 400 میلیارد تومان رسید. 
روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 20 همت کاهش یافت اما روز سه‌شنبه بار دیگر رشد کرد و 20 هزار و 260 میلیارد تومان شد.روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد به 23 هزار و 293 میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم در یک سال اخیر از ابتدای سال 1401 تاکنون است. 
میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 21 هزار و 121 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 17 هزار و 627 میلیاردی هفته پیشین، رشد 20 درصدی داشته است.رکوردداران ارزش و حجم معاملات
در نخستین روز هفته، نماد فولاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای شستا و فملی در رتبه‌های بعدی بودند. روز یکشنبه شپنا به صدر رفت و فولاد و خودرو پایین‌تر از شپنا قرار گرفتند. شستا نیز بیشترین حجم معاملات را در کنار خودرو و ثبهساز داشت.
روز دوشنبه، بانک صادرات (وبصادر) بیشترین ارزش و حجم معاملات بازار را به خود اختصاص داد. 
روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات بازار به نماد خودرو اختصاص داشت و خگستر، وبصادر و خساپا در پی آن بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به نمادهای شستا، وبصادر و خودرو تعلق داشت.  
 در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد خودرو باز هم در صدر جدول ارزش معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای خساپا، دی، خگستر و وبملت در پی خودرو بودند. در جدول حجم معاملات نیز دی، خودرو، خساپا و شستا بالانشین بودند.
کد مطلب: 195099
برچسب ها: بورس شاخص بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *