۰
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
سرپرست گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

کسب رتبه اول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلب اعتبار “مشاغل خانگی”

رضوانی گفت: بر اساس آمار سامانه مشاغل خانگی، این اداره کل در جذب اعتبارات مشاغل خانگی بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها رتبه اول را کسب کرده است.
کسب رتبه اول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلب اعتبار “مشاغل خانگی”
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ راحله رضوانی، سرپرست گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۴۳۸ مورد مجوز شغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر صادر شده است که از این تعداد ۳۰۵ مجوز مستقل و ۱۳۳ مجوز پشتیبان می باشد.

وی ادامه داد: از اعتبارات مشاغل خانگی ۳۲ میلیارد تومان تاییدیه از کارگروه مشاغل خانگی دریافت کرده است سهم متقاضیان مستقل ۱۰ میلیارد تومان و سهم متقاضیان پشتیبان ۲۲ میلیارد تومان بوده است. از این مبلغ تا پایان سال قریب ۲۴ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است .

رضوانی با بیان این که اعتبارات تخصیص یافته به اشتغال مستقیم ۵۵۱ نفر منتج شده است گفت: بر اساس این آمار اشتغال، ۱۲۵ نفر به طور مستقل و ۶۹ نفر مستقل پشتیبان و ۳۵۷ نفر تحت پوشش پشتیبان ها می باشد. وی افزود: در بین شهرستان های استان، شهر مشهد با ۲۵ میلیارد اعتبار تایید و قریب به ۱۳ و نیم میلیارد ریال بیشترین سهم را در جذب اعتبارات و پرداخت بانکی داشته، این تسهیلات برای ۴۷۰ نفر در این شهر اشتغال مستقیم ایجاد نموده است.
کد مطلب: 194775
برچسب ها: خراسان رضوی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *