۰
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۶

واکنش قالیباف به تیتر روزنامه ایران

قالیباف به تیتر روز چهارشنبه "ایران" اشاره کرد و گفت:هر کسی که این تیتر را مطالعه می‌کرد تصورش بر این بود که قالیباف ۱۸۰۰ میلیارد تومان به جیب زده است و از آنجاکه سابقه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در ذهن‌ها وجود داشت مردم تصوراتی می‌کردند
صحبت‌های شهردار تهران که روز پنجشنبه در حاشیه بازدید جمعی از اساتید و زمین شناسان دانشگاه‌های تهران از پروژه «صدر – نیایش» سخن می‌گفت، به این مطالب که رسید بلندگوی ویژه اتاق خبرنگاران از سوی مسئولان مربوطه دچار اختلال و قطع شد. 
شهردار تهران پیش از آن در سخنان خود با بیان اینکه «فضا آنقدر ملتهب است که برای بحث سیاسی باز نیست چه رسد به فضای عمومی بحث و تبادل نظر» و اینکه «امروزه همه به دنبال آن هستند که مشکلات اقتصادی را با یک الگو و تئوری حل کنند» گفت:من قبول دارم که در حال حاضر مسائلی همچون گرانی، تورم، اشتغال و فاصله بین حوزه علمی و اجرایی وجود دارد اما به نظر من باید به دنبال مدیریت سیاست و فرهنگ بود تا مسائل اقتصادی نیز برطرف شود.
محمدباقر قالیباف، با بیان اینکه تلاش داریم شهر را با یک خرد جمعی پیش ببریم، گفت: کار جمعی در کشور ما جزو کارهای سختی است چرا که ما کمتر می توانیم با هم صحبت کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هر صحبتی را از منظر مچ‌گیری و غرض نگاه می‌کنند، گفت: چون بنا نیست همکاری کنیم به دنبال نقاط ضعف هستیم تا فرد از هستی ساقط شود.
شهردار تهران با بیان اینکه به علت ضعف خودم و مشکلات فرهنگی که در کشور داریم، نتوانستم آنچه در ذهن دارم پیاده کنم، افزود: خواستارم که شهر را با خرد جمعی اداره کنم تنها با فکر خودم اداره نکنم.
وی افزود: شهر یک موجود زنده است و از دید ما در حوزه علوم انسانی یک موجود زنده به متخصصین متعددی نیاز دارد تا برای آن اظهار نظر کنند.
قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهر تهران شهر لجام گسیخته‌ای است و بر اساس یک برنامه جلو نرفته است و هر طور که خواسته پیش رفته و همه مدیران به دنبال آن دویده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه به نظر من پروژه امام علی(ع) به دلیل کم کردن فاصله شمال به جنوب از پروژه صدر- نیایش مهمتر است، گفت: من در حوزه مدیریت به سه مقوله دقت، سرعت و صحت تاکید دارم و تلاش می‌کنیم این سه ویژگی را با هم جلو ببریم.
قالیباف با بیان اینکه اگر بودجه بخش حمل و نقل ۲۰۰۰ میلیارد تومان باشد این رقم را صرف بهبود رفتارهای ترافیکی مردم کنیم، بهتر از تاسیس یک اتوبان است، گفت: البته نباید از راه‌های دیگر غفلت کنیم و باید کارها را با یکدیگر به پیش ببریم.
کد مطلب: 16491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *