۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
در کمیسیون تلفیق؛

سوال از رییس جمهور بررسی شد

جلسه کمیته بررسی سوال از رییس جمهور ظهر امروز در کمیسیون تلفیق برگزار شد.
حسین دامادی سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور گفت: در این جلسه نماینده این کمیته برای طرح سوال از رییس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه مشخص شد.

وی در مورد نشست این کمیته اظهار کرد: طبق تصمیمی که در جلسه امروز گرفته شده است، نماینده کمیته در کمیسیون برنامه و بودجه برای سوال از رییس جمهور و همچنین سخنگوی کمیته انتخاب شده‌اند.

وی از عبدالکریم حسین‌زاده، علی مطهری، حقیقت‌پور، دامادی، جعفرزاده، محمد علیپور و عوض حیدرپور به عنوان اعضای کمیته طرح سوال از رییس جمهورنام برد و گفت: قرار است سوال کمیته از نماینده رییس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه توسط عوض حیدرپور مطرح شود.

سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور ادامه داد: طبق آیین‌نامه نماینده رییس جمهور از امروز ۷ روز زمان دارد تا با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.

دامادی تصریح کرد: در صورتی که نمایندگان سوال کننده از پاسخ نماینده رییس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه قانع نشوند، شخص رییس جمهور باید با حضور در صحن علنی مجلس، به سوالات پاسخ دهد.

وی در مورد اینکه نماینده رییس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه چه کسی خواهد بود، گفت: هنوز مشخص نیست و این مساله به تصمیم خود رییس جمهور بستگی دارد.
کد مطلب: 10585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *