کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کمیسیون تلفیق؛

سوال از رییس جمهور بررسی شد

خبرگزاری ايسنا , 23 مهر 1391 ساعت 15:09

جلسه کمیته بررسی سوال از رییس جمهور ظهر امروز در کمیسیون تلفیق برگزار شد.


حسین دامادی سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور گفت: در این جلسه نماینده این کمیته برای طرح سوال از رییس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه مشخص شد.

وی در مورد نشست این کمیته اظهار کرد: طبق تصمیمی که در جلسه امروز گرفته شده است، نماینده کمیته در کمیسیون برنامه و بودجه برای سوال از رییس جمهور و همچنین سخنگوی کمیته انتخاب شده‌اند.

وی از عبدالکریم حسین‌زاده، علی مطهری، حقیقت‌پور، دامادی، جعفرزاده، محمد علیپور و عوض حیدرپور به عنوان اعضای کمیته طرح سوال از رییس جمهورنام برد و گفت: قرار است سوال کمیته از نماینده رییس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه توسط عوض حیدرپور مطرح شود.

سخنگوی کمیته طرح سوال از رییس جمهور ادامه داد: طبق آیین‌نامه نماینده رییس جمهور از امروز ۷ روز زمان دارد تا با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.

دامادی تصریح کرد: در صورتی که نمایندگان سوال کننده از پاسخ نماینده رییس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه قانع نشوند، شخص رییس جمهور باید با حضور در صحن علنی مجلس، به سوالات پاسخ دهد.

وی در مورد اینکه نماینده رییس جمهور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه چه کسی خواهد بود، گفت: هنوز مشخص نیست و این مساله به تصمیم خود رییس جمهور بستگی دارد.


کد مطلب: 10585

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/10585/سوال-رییس-جمهور-بررسی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir