۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰

محمد بنا: نه از رئيس شدن كسي حمايت كردم، نه خط و نشاني مي‌كشم

محمد بنا گفت، براي انتخابات فدراسيون كشتي قصد خط و نشان كشيدن ندارد چون مسائل مديريتي به او مربوط نمي‌شود.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران در بازگشت به كشور درباره مسائل مطرح شده اخير و همچنين انتخابات فدراسيون كشتي اظهار كرد: براي انتخابات فدراسيون كشتي نه از كسي حمايت كرده و نه قصد دارم خط و نشاني بكشم. متاسفانه در حال حاضر شرايطي ايجاد شده كه وزارت ورزش و جوانان يك نظر دارد و كميته ملي المپيك نظر ديگري. در اين بين تكليف كشتي مشخص نيست اما از هيچ كسي حمايت نكرده‌ام و اصلا كار مديريتي به من مربوط نمي‌شود. انتخاب رييس فدراسيون به تشخيص وزارت ورزش و جوانان و راي هيات‌ها كه رييس را انتخاب مي‌كنند، بستگي دارد و به خودم حق دخالت نمي‌دهم.

بنا همچنين تاكيد كرد: شرايط كشتي فرنگي با گذشته تفاوت پيدا كرده است و كار كردن شرايطي دارد. حالا كه با سه مدال طلا قهرمان المپيك شده‌ايم، وضعيت كاملا فرق كرده و براي پيشرفت به شرايط خاصي نياز است. من مملكتم را دوست دارم و براي آن كار مي‌كنم. دنبال ثبات هستم تا بشود برنامه ۴ ساله داد. پس رئيس فدراسيون هم بايد هر چه زودتر انتخاب شود و ثبات كاري داشته باشد تا بشود برنامه ۴ ساله را به اجرا درآورد، نه اين كه برنامه‌ريزي شود اما ۳ماه يا يك‌سال بعد از آن رئيس عوض شود.

وي در پايان به ايسنا گفت: الان قهرمان المپيك هستيم و توقع جامعه بالا رفته است. براي المپيك ريودوژانيروي ۲۰۱۶ بايد برنامه داشت و براي بازي هاي آسيايي ۲۰۱۴ يك برنامه ديگر. مسابقات جهاني كه هر ساله است، تفكرات ديگري را نياز دارد. در واقع بايد براي ۴ سال برنامه‌هاي دقيق و متفاوتي را به اجرا درآورد كه به ثبات كار و حمايت احتياج است. در حال حاضر نيز ترجيح مي‌دهم، اظهار نظر ديگري نكنم تا تكليف كشتي مشخص شود.
کد مطلب: 6677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *