۰
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد؛

ارائه پیشنهاد تشکیل اتاق بازرگانی جنبش عدم تعهد به وزیر خارجه

رئیس اتاق بازرگانی تهران از ارائه پیشنهاد تشکیل اتاق بازرگانی جنبش عدم تعهد به وزیر خارجه خبر داد و گفت: دولت قبل از ارائه لایحه مالیاتی و بانکی به مجلس نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی را در نظر بگیرد.
 یحیی آل اسحاق در هجدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: اتاق تهران با محوریت اتاق ایران و همکاری اتاق تبریز کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده است و برنامه هایی برای احداث واحدهای مسکونی نیز وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به برگزاری اجلاس شانزدهم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اظهار داشت: باید از فرصت طلایی ریاست سه ساله ایران بر این جنبش در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده بهینه صورت گیرد.

وی افزود: در زمان برگزاری این اجلاس بخش خصوصی در حاشیه قرار گرفته بود،در حالی که بخش خصوصی می‌توانست از این فرصت تاریخی برای ارتقا ظرفیت‌های اقتصادی استفاده کرد.

آل اسحاق گفت‌: اتاق تهران پیشنهاد تاسیس اتاق بازرگانی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد را به آقای سعیدلو معاون رئیس جمهور و آقای صالحی وزیر امور خارجه ارائه داده است و مسئولان قول مساعد داده‌اند تا تشکیل این اتاق بازرگانی را پیگیری کنند.

وی گفت:‌ایران به دنبال آن است تا دبیرخانه اتاق بازرگانی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در این کشور باشد.

آل اسحاق در خصوص اصلاح ساختار مالیاتی و تحولات بانکی کشور اظهار داشت: دولت پیش آنکه ارائه لایحه مالیاتی و بانکی را به مجلس ارائه کند نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی را در نظر بگیرد.
کد مطلب: 5464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *