کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد؛

ارائه پیشنهاد تشکیل اتاق بازرگانی جنبش عدم تعهد به وزیر خارجه

خبرگزاری فارس , 14 شهريور 1391 ساعت 11:16

رئیس اتاق بازرگانی تهران از ارائه پیشنهاد تشکیل اتاق بازرگانی جنبش عدم تعهد به وزیر خارجه خبر داد و گفت: دولت قبل از ارائه لایحه مالیاتی و بانکی به مجلس نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی را در نظر بگیرد.


 یحیی آل اسحاق در هجدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: اتاق تهران با محوریت اتاق ایران و همکاری اتاق تبریز کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده است و برنامه هایی برای احداث واحدهای مسکونی نیز وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به برگزاری اجلاس شانزدهم کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اظهار داشت: باید از فرصت طلایی ریاست سه ساله ایران بر این جنبش در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی استفاده بهینه صورت گیرد.

وی افزود: در زمان برگزاری این اجلاس بخش خصوصی در حاشیه قرار گرفته بود،در حالی که بخش خصوصی می‌توانست از این فرصت تاریخی برای ارتقا ظرفیت‌های اقتصادی استفاده کرد.

آل اسحاق گفت‌: اتاق تهران پیشنهاد تاسیس اتاق بازرگانی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد را به آقای سعیدلو معاون رئیس جمهور و آقای صالحی وزیر امور خارجه ارائه داده است و مسئولان قول مساعد داده‌اند تا تشکیل این اتاق بازرگانی را پیگیری کنند.

وی گفت:‌ایران به دنبال آن است تا دبیرخانه اتاق بازرگانی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در این کشور باشد.

آل اسحاق در خصوص اصلاح ساختار مالیاتی و تحولات بانکی کشور اظهار داشت: دولت پیش آنکه ارائه لایحه مالیاتی و بانکی را به مجلس ارائه کند نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی را در نظر بگیرد.


کد مطلب: 5464

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/5464/ارائه-پیشنهاد-تشکیل-اتاق-بازرگانی-جنبش-عدم-تعهد-وزیر-خارجه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir