۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷

روبن: بعید می‌دانم هلند قهرمان جام جهانی شود

ستاره هلندی بایرن مونیخ اعتراف کرد شانس چندانی برای موفقیت تیمش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ قائل نیست.
روبن: بعید می‌دانم هلند قهرمان جام جهانی شود
آرین روبن، بال هلندی تیم بایرن مونیخ در گفت‌وگویی با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در پاسخ به این سوال که چه کسی را به عنوان مدعیان قهرمانی بیستمین دوره جام جهانی ۲۰۱۴ می‌داند، اظهار داشت: به نظر من در این دوره تیم‌های اسپانیا، برزیل و آلمان شانس زیادی برای قهرمانی دارند هرچند چند تیم خطرناک دیگر هم هستند که نباید آنها را دست‌کم گرفت.

روبن در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کشورش شانس برای قهرمانی دارد یا خیر تصریح کرد: بعید می‌دانم اما خوشبینم. همه هلندی‌ها دوست دارند ما قهرمان شویم اما باید واقع‌بین بود. در حال حاضر تیم‌هایی هستند که نسبت به ما آماده‌تر‌ند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

بال هلندی باواریایی‌ها درباره برنده احتمالی توپ طلای سال ۲۰۱۳ هم گفت: به نظرم تمام ۲۳ نامزد دریافت توپ طلا شایسته‌اش هستند اما برای بایرن مونیخی‌ها اینکه ۶ بازیکن‌شان در این فهرست قرار دارد مایه افتخار است. من هم افتخار می‌کنم که در این فهرست هستم. رونالدو و مسی ۲ بازیکنی هستند که در کلاس خاص خودشان بازی می‌کنند اما راستش را بخواهید نمی‌دانم چه کسی برنده نهایی است.

روبن ۲۹ ساله در حال حاضر مشغول سپری کردن دوران ریکاوری مصدومیتی است که هفته پیش دچارش شد و به سبب آن تا چند هفته خانه‌نشین خواهد بود.
کد مطلب: 36052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *