۰
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
رئيس كانون سراسري انبوه سازان :

ناتواني تعاوني‌هاي مسكن در ساماندهي متقاضيان مسكن مهر

متاسفانه به علت اختلال در ساماندهي متقاضيان از سوي تعاوني‌هاي مسكن ووزارت راه و شهرسازي، آورده بسياري از متقاضيان كه ساختمان آن‌ها به پيشرفت فيزيكي ۹۰ درصد رسيده است هنوز تكميل نشده است.
ناتواني تعاوني‌هاي مسكن در ساماندهي متقاضيان مسكن مهر
ایلنا: رئيس كانون سراسري انبوه‌سازان با اشاره به اختلال در ساماندهي متقاضيان مسكن مهر گفت: آورده ۵۰ درصد از متقاضياني كه پيشرفت فيزيكي مسكن آن‌ها بيش از ۹۰ درصد است متناسب با روند ساخت نيست.

ايرج رهبر در گفت‌وگو با ايلنا افزود: بر اساس قرارداد سه جانبه بعد از مرحله سفت‌كاري ساختمان متقاضيان بايد معرفي شوند و بعد از معرفي، پرداخت‌ها متناسب با پيشرفت كار به انبوه‌سازان داده شود كه در حال حاضر آورده متقاضيان متناسب با روند مراحل كار نيست.

وي تصريح كرد: متاسفانه به علت اختلال در ساماندهي متقاضيان از سوي تعاوني‌هاي مسكن و وزارت راه و شهرسازي، آورده بسياري از متقاضيان كه ساختمان آن‌ها به پيشرفت فيزيكي ۹۰ درصد رسيده است هنوز تكميل نشده است.

رهبر درباره دلايل عدم ساماندهي متقاضيان توسط تعاوني هاي مسكن گفت: به دليل اينكه تعاوني‌ها نتوانستند متقاضيان را ساماندهي كنند اختيار معرفي ۹۰ درصد از متقاضيان به وزارت راه و شهرسازي واگذار شده است.

رئيس كانون سراسري انبوه سازان ادامه داد: مراحل احراز هويت، ساماندهي متقاضيان جديد و طولاني شدن مراحل معرفي متقاضيان از سوي تعاوني‌هاي مسكن از جمله موارد عدم توانايي تعاوني‌هاي مسكن در معرفي متقاضيان است.

وي با اشاره به تاثير ديركرد پرداخت‌ها در روند فعاليت انبوه‌سازان گفت: با توجه به تاخير در پرداخت ۵۰ درصد از متقاضياني كه پيشرفت فيزيكي ساخت مسكن آنها به ۹۰ درصد رسيده است به‌ رغم اينكه انبوه‌سازان نمي‌توانند در كار خود وقفه ايجاد كنند، اين اقدامات در روند فعاليت انبوه‌سازان وقفه ايجاد مي‌كند و باعث مي‌شود روند ساخت‌وساز به كندي حركت كند.
کد مطلب: 275
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *