۰
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

ادعای بادامچیان درباره رفع حصر کروبی و موسوی

ادعای دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره رفع حصر با واکنش همراه شده است.
ادعای بادامچیان درباره رفع حصر کروبی و موسوی

وضعیت حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی، موضوعی است که در چند هفته اخیر بارها نقل محافل سیاسی شده است و در جدیدترین مورد هم اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی روز گذشته در این باره سخن گفت.

بادامچیان در این باره به خبرآنلاین گفته است: «الان این‌ها حصـر نیستند. این‌ها را می‌روند می بینند، همه کار می‌کنند حصر این‌ها دیگر تمام شده. آن‌ها دیگر مدت‌هاست که در حصر نیستند».

در پی اظهارات بادامچیان،‌ حسین کروبی فرزند مهدی کروبی بلافاصله بعد از انتشار این خبر، بر اساس اعلام خبرآنلاین با امتداد مصاحبه کرده و ضمن تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه، تاکید کرد: «من به جد این اظهارات خلاف واقع را تکذیب می‌کنم. هیچ اتمام حصری صورت نگرفته است.

خبری که پزشکیان از رفع حصر داد

اما ماجرای رفع حصر آخرین بار در اولین نشست خبری مسعود پزشکیان مطرح شد. رئیس جمهور ایران در روز دوشنبه 26 شهریورماه در پایان نخستین نشست خبری خود درباره رفع حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی خبرهای جدیدی داد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. وی در این باره و در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: «مشکل آقای کروبی حل است. برای آن دیگری هم داریم کار می‌کنیم ولی دیگر نباید با نظام درافتاد. دیگر چه کار باید می‌کردیم. همین قدر که یک قدم برداشته شد، خوب است. آن قدم را هم بگذارید، باشد.»

این خبر مسعود پزشکیان با واکنش هایی در رسانه های مختلف و فضای مجازی همراه شد و روزنامه کیهان 28 شهریورماه از سخنان رئیس جمهوری درباره رفع حصر با این تیتر که گرانی مهمتر از حصر و گشت ارشاد است، نوشت: «اولویت، مقابله با گرانی است نه حاشیه هایی مثل حصر و گشت ارشاد.»

کد مطلب: 225117
برچسب ها: کروبی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *