۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۱

"سهامداران عدالت، این فرصت را از دست ندهید: بیمه دندانپزشکی و وام 30میلیونی بدون بهره"

"سهامداران عدالت، این فرصت را از دست ندهید: بیمه دندانپزشکی و وام 30 میلیونی بدون بهره"
"سهامداران عدالت، این فرصت را از دست ندهید: بیمه دندانپزشکی و وام 30میلیونی بدون بهره"

در تاریخ 23 مهرماه 1403، یک قرارداد سه‌جانبه بین اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت، اندیشکده مدیای ایرانیان (اندیشکده سهام عدالت) و شرکت تعاونی درمانی بنیان سلامت پاسارگاد به امضا رسید. هدف این قرارداد  ارائه خدمات و  رفع مشکلات عمده درمانی کشور، به‌ویژه هزینه‌های بالای خدمات دندان‌پزشکی، است.

خدمات رایگان غربالگری دندان برای سهامداران عدالت

به‌منظور حمایت از سهامداران عدالت، این قرارداد خدمات غربالگری دندان‌پزشکی را به صورت رایگان در 300 مرکز دندانپزشکی طرف قراردادبنیان سلامت در کل کشور ارائه می‌دهد. این خدمات شامل معاینه و چکاپ دندان‌پزشکی است که به شناسایی و بهبود سلامت دهان و دندان شما کمک می‌کند.

وام 30 میلیونی بدون بهره یا بیمه دندان‌پزشکی

پس از انجام غربالگری، سهامداران عدالت می‌توانند با توجه به نتایج معاینه، یکی از طرح‌های بیمه دندان‌پزشکی (دندونت) را با سهم پرداختی 50 درصد خریداری کنند و یا برای ثبت درخواست وام 30 میلیون تومانی بدون بهره و کارمزد جهت  انجام درمان های مورد نیاز دندانپزشکی خود در اقساط 6 ماهه در مراکز دندانپزشکی طرف قراداد اقدام نمایند.

مزیت های طرح دندونت برای سهامداران عدالت

1. کاهش هزینه ها : با استفاده از بیمه دندانپزشکی و یا وام بدون بهره، هزینه‌های درمان دندان‌پزشکی به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت. 
2. سلامت دندان‌های خود را حفظ کنید: غربالگری دندان به شما کمک می‌کند تا مشکلات دهان و دندان را در مراحل اولیه شناسایی کنید و با تعرفه حداقلی مصوب اقدام به درمان نمائید. 
3. پشتیبانی 24 ساعته: به جهت کنترل و نظارت در خــدمـات  دندانپزشـکی ، کلیه اعضا  می توانند  در24  ساعت شبانه روز و در طول 7روز هفته با مدیر پشتیبان خود تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح نمایند 

همین حالا اقدام کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط وام و بیمه دندان‌پزشکی، به وب‌سایت شرکت بنیان سلامت پاسارگاد مراجعه کنید.

کد مطلب: 225035
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *