۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷

محصول تویوتا به بازار خودرو ایران آمد

اتو خسروانی به عنوان نمایندگی فروش و‌ خدمات پس از فروش محصولات تویوتا که توسط نگین تندیس الماس عرضه می‌شود، امشب از تویوتا کمری ۲۰۲۵ رونمایی کرد! تویوتا کمری هیبرید ۲۰۲۵ از پیشرانه ۲ لیتری و توان ۱۹۷ اسب بخار بهره می برد
محصول تویوتا به بازار خودرو ایران آمد
به گزارش مردم سالاری آنلاین-علی خسروانی فعال بازار خودرو و مدیرعامل شرکت اتوخسروانی از عرضه سه محصول تویوتا در بازار ایران خبر داد و گفت: در شرایطی که خودروسازان اروپایی از ترس تحریم، ایمیل شرکت های ایرانی را باز نمی کنند، واردات خودرو برقرار شده که می تواند باعث رفع انحصار از بازار خودرو و تعدیل قیمتها شود.

وی در خصوص این سه محصول تازه وارد تویوتا افرود:  سه محصول شرکت تویوتا توسط شرکت نگین تندیس الماس روانه بازار کشورمان می شود که ساخت چین بوده اند و تحت لیسانس تویوتای ژاپن عرضه می شوند.

خسروانی در ادامه گفت که کرولا هیبرید، کرولا کراس و کمری هیبرید در سامانه یکپارچه عرضه می شود و مشتریان می  توانند برای دریافت خدمات پس از فروش این محصولات به نمایندگی های اتوخسروانی مراجعه کنند. پیش بینی می شود که این شرکت در ادامه محصولات بیشتری از تویوتا را رونمایی و روانه بازار کند.



وی با اشاره به عدم تمایل شرکت های اروپایی برای فروش خودرو به ایران به دلیل اعمال تحریم ها، گفت: اروپایی ها برای خریداران ایرانی فرش قرمز پهن نکرده اند و برخی شرکتها از بیم تحریم، حتی ایمیل شرکت های ایرانی را نیز باز نمی کنند. به همین دلیل واردکنندگان، چاره ای جز واردات خودرو از چین ندارند که البته تولیدات این کشور نیز با کیفیت های مختلف عرضه می شود و آنچه مجوز ورود به ایران را می گیرد باید استانداردهای مدنظر سازمان استاندارد و نهادهای مربوطه را دارا باشد.


خسروانی با بیان اینکه سه محصول شرکت تویوتا ساخت چین و تحت لیسانس تویوتای ژاپن برای واردات توسط شرکت نگین تندیس الماس و عرضه در بازار ایران در نظر گرفته شده است، افزود: عرضه این محصولات در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی انجام خواهد شد و ما در مجموعه اتوخسروانی، خدمات پس از فروش این محصولات را ارائه خواهیم کرد.

وی توضیح داد: بر این اساس، یک سال گارانتی تعویض محصولات نگین تندیس در نظر گرفته شده و چنانچه این خودروها در یک سال اول با مشکل فنی در موتور یا گیربکس روبرو شوند، با یک خودروی صفر کیلومتر مشابه جایگزین خواهند شد.


خسروانی با بیان اینکه قصد داریم گارانتی محصولات تویوتای شرکت نگین تندیس را تا 18 ماه افزایش دهیم، گفت: در مرحله اول، فروش و ارائه خدمات برای این خودروها را در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان خواهیم داشت و در مرحله بعد نیز 5 شهر دیگر اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این محصولات 10 سال تأمین قطعات در نظر گرفته شده و برای آموزش تعمیرات به کارشناسان فنی ایرانی نیز با شرکت واسطه قرارداد بستیم تا هر 3 ماه یکبار یک تیم تخصصی در ایران مستقر شوند و آموزش های لازم را به تعمیرکاران ارائه کنند.

محصولات تویوتا با چه قیمتی در بازار ایران عرضه می شوند؟
 منصوری مدیرعامل شرکت نگین تندیس نیز در این مراسم در مورد قیمت گذاری سه محصول تویوتا برای عرضه در بازار ایران گفت: قیمت تویوتا کرولا سدان 1.8 لیتری یک میلیارد و 900 میلیون تومان، تویوتا کمری 2 میلیارد و 500 میلیون تا 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و کرولا کراس 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مجوز واردات هزار و 550 دستگاه از 5 محصول تویوتا را دریافت کرده ایم، افزود: قیمت سایر محصولات نیز در آینده اعلام خواهد شد.
کد مطلب: 224357
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *