۰
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۶

درب ورودی فلزی | خرید و قیمت درب فلزی حیاط | درب حیاط

درب فلزی حیاط از رایج ترین نمونه های درب برای حیاط و پارکینگ است و شما می توانید نمونه های مختلف این درب ها را در ورودی ساختمان های مختلف ببینید. با این وجود باید بدانید که علاوه بر درب فلزی حیاط، نمونه های دیگری از درب ورودی فلزی و آهنی تولید شده اند که شما می توانید برای ورودی حیاط، ویلا و پارکینگ خود آن ها را خریداری و نصب کنید. درب حیاط باید در کنار زیبایی، امنیت محیط را نیز تامین کند.

به همین علت لازم است برای انتخاب درب ورودی فلزی و درب حیاط و پارکینگ به سراغ تولیدکنندگانی بروید که از بهترین ورق های آهنی و فلزی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. راشین درب به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان درب آهنی حیاط و پارکینگ در تهران، نمونه های مختلفی از درب حیاطی را بر اساس طرح ها و ابعاد دلخواه مشتریان تولید و عرضه می کند.

  

درب ورودی فلزی ساختمان

با توجه به این که درب ورودی ساختمان و به اصطلاح درب حیاط اولین جایی است که افراد با آن مواجه می شوند، بنابراین باید زیبایی را به فضا اضافه کند و بر اساس سبک معماری ساختمان طراحی شده باشد. علاوه بر این، باید بتواند امنیت ساختمان را تامین کند و مانع از ورود افراد غیرمجاز به داخل ساختمان شود.

درب ورودی فلزی تنوع زیادی دارد و این تنوع به شما کمک می کند تا بتوانید بر اساس سلیقه خود و همچنین سبک معماری ساختمان خود بهترین مدل درب فلزی را انتخاب کنید. موضوع دیگری که باید برای انتخاب درب ورودی آهنی و فلزی به آن توجه داشته باشید، مقاومت و کیفیت درب است. از آن جایی که این دربها در بیرونی ترین بخش ساختمان نصب می شوند و در برابر عواملی مانند تغییرات دمایی، بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، بنابراین باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشند تا دچار زنگ زدگی نشوند و ظاهر اولیه خود را حفظ کنند.

درب فلزی حیاط

دو المان مهمی که می توانند در زیبایی و جلوه بصری نمای بیرونی ساختمان تاثیر داشته باشند، نوع رنگ و سبک طراحی است. این یعنی شما باید برای انتخاب درب فلزی حیاط یک ترکیب رنگ مناسب را انتخاب کرده و به سراغ طراحی هایی بروید که با سبک معماری ساختمان شما همخوانی داشته باشند. همچنین توجه به جنس متریال به کار رفته برای تولید درب آهنی حیاط و جنس پوشش رنگ آن می تواند تاثیر مستقیمی روی طول عمر درب داشته باشد.

برای مثال در صورتی که می خواهید برای انتخاب درب آهنی حیاط، درب فلزی CNC را انتخاب کنید، باید به جنس و مرغوب بودن آن توجه کنید، زیرا این درب باید بتواند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد و دچار زنگ زدگی نشود. به عبارتی، ضد زنگ بودن درب فلزی مهم ترین عامل برای تعیین طول عمر این درب ها است.

بر این اساس می توان نتیجه گرفت که نوع رنگ درب حیاطی اهمیت بالایی دارد. به همین علت تولیدکنندگان برای بالا بردن طول عمر ظاهر درب ها، از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می کنند. این رنگ علاوه بر این که می تواند جلوه زیبایی را به درب بیفزاید، می تواند در طولانی مدت ظاهر اولیه خود را حفظ کند.

  

درب حیاط دو لنگه

درب حیاط دو لنگه از رایج ترین مدل هایی درب حیاطی است که در ورودی ساختمان های مختلف نصب شده است. همان طور که می دانید امکان طراحی درب ویلایی و درب حیاطی در مدل ها و ابعاد دلخواه وجود دارد. بنابراین اگر شما هم یک ورودی با متراژ بالا دارید، می توانید برای آن یک درب حیاط دو لنگه را انتخاب کنید. به طور کلی نمونه های مختلفی از درب های حیاط تولید شده اند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• درب لولایی تک لنگه
• درب لولایی ریلی
• درب لولایی دو لنگه
• درب تاشو
• درب لولایی سه لنگه

در میان این نمونه ها، درب حیاط دو لنگه را می توان به عنوان رایج ترین نمونه معرفی کرد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید درب لولایی را به صورت دستی و برقی نصب کنید. 

درب حیاط شمالی

اگر ساختمان شما به گونه ای طراحی شده که شما برای ورودی آن به درب حیاط شمالی نیاز دارید، باید سراغ درب هایی بروید که برای این نوع ساختمان ها طراحی شده اند. درب شمالی ساختمان معمولا همراه با تاج طراحی شده و برای تولید آن ها ارتفاع بیشتری در نظر گرفته می شود. 

شایان ذکر است که تولید درب فلزی شمالی برای ساختمان، متناسب با نمای آن انجام می گیرید، اما در صورتی که درب حیاطی ساختمان شما سر درب داشته باشد، باید به سراغ درب هایی بروید که می توانند تا زیر سر درب باشند و ارتفاع زیادی ندارند. در صورت نبود سر درب برای بخش ورودی ساختمان، می توانید نمونه های مختلف درب فرفورژه و دربهای تاج دار را انتخاب نمایید.

درب حیاط جنوبی

درب حیاط جنوبی برای ساختمان هایی که با این سبک طراحی شده اند، معمولا ارتفاعی بین 220 تا 250 سانتی متر دارند. از آنجایی که معماران، بخش حیاط جنوبی را با فریم طراحی می کنند، بنابراین درب های مناسب برای درب حیاط جنوبی، درب هایی بدون تاج هستند.

درب فرفورژه

از زیباترین مدل های درب فلزی حیاط می توان به درب فرفورژه اشاره کرد. این درب نام آشنا به عنوان یکی از شکیل ترین مدل های درب آهنی حیاط شناخته می شود. درب فرفورژه بر اساس فرآیندهایی در کوره آماده و تولید می شوند. دربهای فرفورژه را می توان برای درب حیاط، درب پارکینگ، درب نفر رو تولید نمود. همچنین امکان تولید آن با ابعاد دلخواه نیز وجود دارد.

  

درب آکاردئونی

درب آکوردئونی که با نام حفاظ آکاردئونی نیز شناخته می شود، به عنوان محافظی برای درب های ورودی ساختمان نصب می شوند. این دربها در قابی فلزی قرار گرفته و نحوه بازشوی آن ها به صورت ریلی است. این ویژگی موجب شده تا این درب ها کمترین فضا را اشغال کنند.

درب باغ

درب باغ یا درب ویلا از دیگر محصولات پرفروش درب فلزی هستند که امکان تولید آن ها به صورت تک لنگه و دو لنگه وجود دارد. درب باغ یا درب ورودی ویلا معمولا به صورت فرفورژه یا به صورت نرده ای تولید می شوند.

قیمت درب فلزی حیاط

قیمت درب فلزی حیاط بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. همان طور که متوجه شدید درب آهنی حیاط در مدل ها و نمونه های مختلفی تولید می شوند که هریک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین طول عمر و طراحی ظاهری این درب ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. تمامی این ویژگی ها در کنار هم می توانند روی قیمت نهایی درب ورودی فلزی تاثیر داشته باشند.

کد مطلب: 224120
برچسب ها: در خانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *