۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
مدیرعامل ایران‌خودرو در جمع مدیران ارشد این گروه صنعتی تاکید کرد:

پروژه تولید خودرو هیبرید ایران‌خودرو سرعت می‌گیرد

کاهش بهای تمام شده و ارتقای کیفیت، محور فعالیت‌های زنجیره تولید ایران‌خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر سرعت‌بخشی به پروژه تولید خودرو هیبرید و همچنین ادامه نهضت کاهش بهای تمام شده تولید و ارتقای کیفیت محصولات تاکید کرد.
پروژه تولید خودرو هیبرید ایران‌خودرو سرعت می‌گیرد

ایکوپرس- علیمردان عظیمی در جمع مدیران ارشد ایران‌خودرو، ضمن تبریک هفته وحدت و اعیاد ماه ربیع‌الاول، رویکردهای وزیر صمت دولت چهاردهم را متفاوت و در راستای حل مشکلات بنیادین صنعت خودرو دانست و گفت: تکیه دولت چهاردهم و وزارت صمت به تصمیمات کارشناسی، روزنه‌های امیدی را برای بهبود و رفع مشکلات کلان صنعت خودرو ایجاد کرده است. 
وی با اشاره به دیدگاه وزیر صمت درخصوص زمان‌بر بودن رفع مشکلات و معضلات موجود در اقتصاد کشور و صنعت خودرو با توجه به موانع موجود و مشکلات شکل گرفته به واسطه مطالبات غیرمنطقی از خودروسازان کشور، ادامه داد: مشکلات موجود نتیجه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های اجرا شده در طول سال‌های طولانی بوده و برای حل آن نیز راهکارهایی وجود دارد که نیازمند اجرا در طول زمان است. 
عظیمی تصریح کرد: با برنامه‌های کارشناسی وزارت صمت، مسایل صنعت خودرو بیش از سایر بخش‌های اقتصادی کشور حل و فصل خواهد شد تا این صنعت تبدیل به افتخاری برای دولت و نظام شود. 
وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه تارا هیبرید به موازات پروژه ری‌را برقی، اظهار کرد: حرکت به سمت کاهش آلایندگی‌ها و تولید خودرو کم مصرف از رویکردهای اصلی فعلی است. 
عظیمی افزود: کاهش بهای تمام شده نیز از دیگر برنامه‌های مهم و اصلی ایران‌خودرو است که از سال گذشته آغاز شده و صرف‌نظر از موضوع به‌روزآوری قیمت محصولات که مسکنی موقت برای رفع مشکلات نقدینگی است، به‌خصوص در شبکه تامین با جدیت بالایی دنبال می‌شود. 
وی ضمن استقبال از تصمیم دولت چهاردهم برای واردات خودرو و تخصیص ارز برای این اقدام، خاطرنشان کرد: واردات سبب ایجاد رقابت بیش‌تر در بازار و توسعه صنعت خودرو داخلی خواهد شد و بر همین اساس ایران‌خودرو تلاش خواهد کرد تا با قیمت و کیفیت رقابتی تولید خود را ادامه دهد. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ادامه، عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را عاملی در ایجاد رضایت مشتریان دانست و گفت: شرکت ایساکو باید با نظارت‌های مستمر و تامین به موقع قطعات، زمینه ایجاد نارضایتی در مشتریان را از میان بردارد؛ برای جلب رضایت شبکه خدمات نیز اقدامات موثری صورت گیرد تا از این طریق خدمات با کیفیت بالاتری به مشتریان ارایه شود.

کد مطلب: 223127
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *