۰
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

بیرانوند: زودتر رای من و پرسپولیس را بدهند

سنگربان تیم ملی پس از برگزاری دو بازی در فیفادی شهریورماه برای دقایقی با خبرنگاران درباره مسائل مختلف صحبت کرد و پیشنهاد جالبی را هم مطرح کرد.
بیرانوند: زودتر رای من و پرسپولیس را بدهند
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت تیم ملی از امارات و پایان فیفادی شهریورماه مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

حرف‌های بیرانوند ضمن تشکر از خبرنگارانی که به استقبال تیم ملی رفته بودند اینطور آغاز شد: ممنون از شما که در این هوای گرم آمدید. تبریک می گویم به مردم عزیز کشورم. دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. همیشه در این تورنمنت ها بازی های اول و دوم خیلی مهم است. خدا را شکر توانستیم در این دو بازی سخت پیروز باشیم. به خصوص در بازی اول چمن اصلا خوب نیست. البته مردم دوست داشتند تیم ملی با گل های بیشتری ببرد ولی چمن اجازه نداد. در بازی دوم هم با یک تیم خوب بازی داشتیم که در بازی اول قطر را برده بود. یک بازی برتر را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم مردم راضی بوده باشند.

بیرانوند درباره موقعیت سوزی مهاجمان تیم ملی و اینکه چیزی نمانده بود بازی مساوی شود بیان کرد: برخی اوقات این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. ما هم خودمان دوست داریم 10،15 دقیقه آخر را با خیال راحت تر بازی کنیم. گاهی اوقات اینطور می‌شود. گاهی دو توپ می‌بری و هر دو گل می‌شوند و گاهی هر چه می زنی تبدیل به گل نمی‌شود. به هر حال همین که بازی روان و رو به جلویی نشان دادیم که شخصیت تیمی ما را مشخص کرد. در فیفادی بعدی دو بازی سنگین با قطر و ازبکستان داریم و امیدوارم موفق باشیم.

سنگربان تیم ملی سپس درباره اینکه درخواستش برای فیفادی بعدی از لحاظ در اختیار داشتن زمین چه چیزی است اینطور واکنش نشان داد: ما بازیکن تیم ملی هستیم و به خودمان اجازه نمی دهیم که زمین انتخاب کنیم.

او در واکنش به این سوال که درخواستش چیست اضافه کرد: الان که نمی توانیم چمن خوب برای تیم ملی پیدا کنیم ولی به نظر من بهترین درخواست با توجه به اینکه زمین نداریم این است که بازی تیم ملی با قطر در تبریز برگزار شود. مردم تبریز لیاقت این را دارند که یک بازی تیم ملی را در شهرشان ببینند. چمن خوب است و استقبال خیلی خوبی هم خواهند کرد. این لیاقت را دارند. مخصوصا بازی بزرگی با قطر. از نظر استادیوم و چمن هم شرایط بسیار خوب است.

او در واکنش به این سوال که پیشنهاد بازی در تبریز را به فدراسیون داده یا خیر گفت: این پیشنهاد خودم است. مسئولان باید خودشان تصمیم بگیرند. 

بیرانوند درباره اینکه صحبت از میزبانی کیش هم هست بیان کرد: ببینید از نظر آب و هوایی و استادیوم و همینطور حضور مردم در تبریز باشد خیلی بهتر است. چون این لیاقت را دارند که بازی تیم ملی را از نزدیک ببینید.

او سپس در واکنش به خبری که روز بازی ایران و امارات منتشر شد و براساس آن ادعا شد که رای پرونده بیرانوند و پرسپولیس به زودی رسانه ای می شود اینطور واکنش نشان داد: من اصلا به این مسائل توجهی نمی کنم. نزدیک به 10 بار این مسائل تکرار شده است. حالا نمی دانم دشمن من هستند یا تیم ملی. به نظرم که 50،50 است. برخی دوست دارند تمرکز من در تیم ملی از دست برود و نتوانم مثمرثمر باشم. این یک اتفاق تکراری است. اتفاقی که برای من رخ داده کاملا قانونی بوده و به این مسائل توجهی ندارم. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق تمام بشود. برای مردم هم خوب است. من درخواستم این است که رسانه ها و ادمین ها دنبال سرگرمی و بازدید زیاد نباشند. خبر اعلام شود تا خیال همه راحت بشود.

کد مطلب: 222873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *