۰
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰

کسب درامد در سفر، از رویا تا واقعیت + معرفی کسب و کارها

سفر یکی از الزامات زندگی امروزی به شمار می رود، بسیاری از افراد از کوچکترین موقعیت و تعطیلی استفاده میکنند تا بار و بندیل سفر را بسته و راهی یکی از شهرهای داخلی و یا کشورهای خارجی شوند. بسیاری از این دست از افراد کارمند بوده و توانایی اینکه در سفر کسب درامد داشته باشند را ندارد. در این پست قصد داریم تا با معرفی کسب و کارهایی که به واسطه آنها میتوانید در سفر هم کسب درامد داشته باشید شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید بیشتر سفر رفته و دیگر نگرانی از بابت تامین هزینه های خود و درامدتان نداشته باشید از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.
کسب درامد در سفر، از رویا تا واقعیت + معرفی کسب و کارها

فریلنسرینگ ارائه خدمات

یکی از جمله دم دست ترین و راحت ترین کسب و کارهایی که میتوانید در زمانی که به شهر دیگری سفر رفته اید از این مسیر درامدزایی داشته باشید فریلنسینگ ارائه خدماتی نظیر طراحی سایت، طراحی گرافیک، برنامه نویسی، مدیریت شبکه های اجتماعی و نویسندگی است که زیر ساخت آنها نیازی به حضور فیزیکی در محیط خاصی نداشته و شما میتوانید تنها با در اختیار داشتن یک لپتاپ با ارائه این خدمات به مشتریان حتی در زمان سفر خود کسب درامد داشته باشید.

تولید محتوا در سفر

یکی دیگر از آسان ترین روش های کسب درامد در سفر بدون شک تولید محتوا است. تولید محتوا در بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود. عکاسی، فیلمبرداری، مستند سازی، طراحی گرافیک، تولید محتوای متنی و ... انواع تولید محتوایی هستند که شما میتوانید در زمان سفر از آنها کسب درامد داشته باشید.

تدریس آنلاین در سفر

باتوجه به اینکه در بسیاری از نقاط دسترسی به اینترنت وجود دارد شما این امکان را خواهید داشت که در زمان سفر نیز کلاس های آنلاین برگزار کنید و به شاگردان خود درس بدهید. برای برگزاری کلاس های آنلاین نیازی به فضای فیزیکی خاصی نبوده و تنها با یک گوشی و یا لپ تاپ و دسترسی به اینترنت امکان برگزاری کلاس آنلاین در زمینه های مختلف آموزشی را خواهید داشت و کسب درامد مناسبی از این مسیر را خواهید داشت.

موسیقی و اجرای خیابانی

یکی از جمله روش های کسب درامدی که بسیاری از افراد آنرا انجام میدهند اجراهای خیابانی است. اگر هنری مانند نواختن موسیقی، خوانندگی، شعبده بازی و امثالهم دارید، این امکان را خواهید داشت تا در هر شهری که اقامت کردید با اجراهای خیابانی خود کسب درامد خوبی داشته باشید.

نقاشی های خود را بفروشید

نقاشی هنری است که ارائه آن نیاز به فضای فیزیکی نداشته و ابزار و تجهیزات آن نیز در هر شهری امکان تهیه دارد. در صورتی که در نقاشی کشیدن دستی بر آتش دارید این امکان را خواهید داشت که با کشیدن نقاشی هایی بر روی کاغذ یا بوم و فروش آنها در حین سفر خود کسب درامد هم داشته باشید.

تعمیر موبایل سیار

یکی دیگر از خدماتی که در سفر میتوانید با ارائه آن به افرادی که به آن نیاز دارند کسب درامد نمایید، خدمات تعمیر موبایل سیار است. بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلفی قطعات موبایل آن مانند باتری، ال سی دی موبایل، برد، سی پی یو و ... گوشی شان آسیب میبیند و نیاز به تعمیر پیدا میکنند. شما میتوانید با همراه داشتن ابزارتان به صورت سیار مشکل گوشی این دسته از افراد را حل نمایید.

کسب درامد از مسافرکشی

باگسترش اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی، در صورتی که با خودرو خود به سفر رفته باشید دیگر نگرانی از بابت کسب درامد نخواهید داشت. کافی است برنامه خود را باز کرده و اعلام کنید که آماده رساندن مسافرین به مقصد خود هستید. با استفاده از نرم افزارهای مسیریاب هم میتونید به راحتی مسافرین را به مقصدشان برسانید و نگرانی از بابت بلد نبودن مسیر نیز نداشته باشید.

فروش دوره های آنلاین

کسب درامد از فروش دوره های آموزشی نیز از دیگر روش هایی است که برای کسب درامد از آن نیاز به حضور در فضای فیزیکی خاصی نخواهید داشت و میتوانید به راحتی گوشی خود را از کیف خارج کرده لینک دسترسی به دوره را برای کسانی که آنرا خریداری کرده اند ارسال کنید.

اجرای تورهای گردشگری

در صورتی که سابقه سفر مستمر به یک نقطه خاص را دارید میتوانید به عنوان یک راهنمای گردشگری فعالیت کرده و افرادی که علاقه مند به بازدید از نقاط گردشگری خاص و بکر هستند را راهنمایی کنید. در این بین میتوانید اطلاعات خود را از جاذبه های گردشگری ایران و یا هر کشور دیگری را از طریق مطالعه وب سایت هایی نظیر بزن بریم سفر ارتقا دهید.

شما از کدام یک از روش های کسب درامد در سفر استفاده میکنید تا بتوانید در زمانی که مشغول خوش گذرانی هستید درامدتان را نیز حفظ کنید؟

کد مطلب: 222783
برچسب ها: سفر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *