۰
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

این خانه‌های تهران بیش از ۲ میلیارد تومان قیمت دارند

آخرین داده‌های بانک مرکزی از تعداد معاملات انجام شده بر اساس ارزش هر واحد مسکونی درتیرماه سال جاری در تهران نشان می‌دهد که در بین آپارتمان‌ها، واحد‌هایی که به ارزش ۲ تا ۳ میلیارد تومان هستند بیشترین سهم از معاملات را در اولین ماه از فصل تابستان به خود اختصاص داده‌اند.
این خانه‌های تهران بیش از ۲ میلیارد تومان قیمت دارند

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اکوایران، همانطور که واسطه‌های ملکی در چندماه اخیر اظهار داشتند، این مبلغ تناسب بیشتری با بودجه خریداران دارد و به این دلیل سهم بیشتر معاملات را در برمی‌گیرند.

گفتنی است که این بنا‌ها اغلب در سمت شرق و جنوب تهران قرار گرفته‌اند و اکثر آن‌ها یا عمربنا بالایی دارند و سند برخی از این واحد‌ها به صورت قولنامه‌ای است.

همچنین به لحاظ مساحت، واحد‌های مسکونی با سطح زیربنای کمتر از ۸۰ متر مربع، سهمی معادل ۵۶.۶ درصد از معاملات انجام شده به خود اختصاص داده‌اند.

واحد‌های با مساحت ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در میان سایر آپارتمان‌ها، بیشترین طرفدار را داشته‌اند و کمترین میزان معامله نیز به واحد‌های با مساحت ۱۹۰ تا ۲۰۰ مترمربع و کمتر از ۳۰ مترمربع اختصاص دارد.

با این حال واحد‌های با مساحت بیش از ۲۰۰ مترمربع زیربنا همچنان متقاضیان خاص خود را دارد؛ چراکه نسبت به واحد‌های ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمربعی بیشتر مورد معامله قرار گرفته‌اند.


کد مطلب: 222440
برچسب ها: قیمت مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *