۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در شرکت مهرکام پارس مطرح کرد:

به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش بهای تمام‌شده تولید هستیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: برای رفع مشکلات و موانع نباید صرفا به دنبال به‌روزآوری قیمت محصولات باشیم بلکه با افزایش بهره‌وری و استفاده از تمام ظرفیت‌های تولیدی و ارتقای کیفیت می‌توانیم دستاوردهای قابل توجهی را رقم بزنیم
به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش بهای تمام‌شده تولید هستیم

ایکوپرس- علیمردان عظیمی، در نشست با مدیران ارشد مهرکام‌پارس، ساپکو و گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو که در محل شرکت مهرکام‌پارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش بهای تمام شده تولید هستیم.
وی با تاکید بر این موضوع که استراتژی و برنامه شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تولید باکیفیت و افزایش سهم بازار باشد، افزود: این مهم با هماهنگی و همکاری کارکنان باتجربه و دارای دانش در گروه تحقق یافتنی است. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از مهرکام پارس خواست در بازار قطعات لوازم جانبی و خدمات  حضور پر رنگ‌تری داشته باشد و اجرای طرح‌های زودبازده هم‌چون تولید انبوه سیستم تهویه مطبوع را در دستور کار قرار دهد. 
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس نیز در این نشست با اشاره به اقدامات این شرکت برای تولید مجموعه قطعات تزیینی «ری‌را» اعلام کرد: برنامه و استراتژی مهرکام پارس همواره ارتقای جایگاه خود در کشور بوده است. 
علی ارضی‌فرد، اهداف سال جاری مهرکام پارس را تمرکز بر پروژه‌های جدید، کاهش هزینه‌های تولید و خرید اعلام و با اشاره به ادامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خارج از گروه صنعتی ایران‌خودرو از جمله سازه گستر سایپا، کرمان خودرو، کادک، آریان پارس موتور و رادمان خودرو ماموت، ابراز امیدواری کرد: این مهم به افزایش سهم بازار مهرکام پارس بینجامد.
در این نشست، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های ترسیم شده شرکت مهرکام پارس ارایه شد.
براساس این گزارش، مهرکام پارس تجهیزات ساخت و تولید مجموعه داشبورد، کنسول، سپرها، اسپویلر، قاب ستون‌ها و فینیشرهای «ری‌را» را نصب و راه‌اندازی کرده و مونتاژ و تولید صندلی‌های هایما؛ شامل مدل‌های S7 ،S5 ،8S و X7  را هم در سایت خراسان تعریف و عملیاتی کرده است.

کد مطلب: 221736
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *