۰
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴

اطلاعیه! جدیدترین قیمت سرو درایو و سروو موتور صنعتی (خرید با پایین ترین قیمت)

در دنیای صنعت، سرو درایو و سروو موتور دو قطعه کلیدی هستند که دقت و سرعت را در فرآیندهای تولید به ارمغان می‌آورند. انتخاب سرو درایو و سروو موتور مناسب با توجه به تنوع برندها و مدل‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این محتوا، به بررسی جدیدترین قیمت‌های این محصولات، عوامل موثر بر قیمت و راهنمای خرید آن‌ها خواهیم پرداخت.
اطلاعیه! جدیدترین قیمت سرو درایو و سروو موتور صنعتی (خرید با پایین ترین قیمت)

اطلاعیه! جدیدترین قیمت سرو درایو و سروو موتور صنعتی (خرید با پایین ترین قیمت)

در دنیای صنعت، سرو درایو و سروو موتور دو قطعه کلیدی هستند که دقت و سرعت را در فرآیندهای تولید به ارمغان می‌آورند. انتخاب سرو درایو و سروو موتور مناسب با توجه به تنوع برندها و مدل‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این محتوا، به بررسی جدیدترین قیمت‌های این محصولات، عوامل موثر بر قیمت و راهنمای خرید آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت سرو دایو و سروو موتور ۱۴۰۳

در جدول زیر سرو درایوهای صنعتی با قیمت و درجه کیفیت برای شما آورده‌ایم. یکی از پرفروش‌ترین سرو درایوها در جهان سرو درایو یاسکاوا و سروو موتور یاسکاوا می‌باشد.

برند و مدل

قیمت (تومان)

سرو پک یاسکاوا سری sigma7، توان 100W، سرعت 3000RPM

۴۰.۶۰۰.۰۰۰

سرو پک یاسکاوا سری sigma7، توان 750W، سرعت 3000RPM

۵۲.۶۰۰.۰۰۰

سرو پک یاسکاوا سری sigma7، توان 1.3KW، سرعت 1500RPM

۸۴.۷۰۰.۰۰۰

سرو پک یاسکاوا سری sigma7، توان 2.9KW، سرعت 1500RPM

۱۱۲.۸۰۰.۰۰۰


 

ویژگی سرو درایو و سروو موتورهای یاسکاوا

یاسکاوا تولیدکننده ژاپنی سروو، کنترلرهای حرکت، درایوهای موتور AC، سوئیچ و ربات های صنعتی می‌باشد که این شرکت در سال 1915 پایه گذاری شده است. یاسکاوا یک برند ژاپنی و قدرتمند است که تا به امروز توانسته جزو سه برند برتر دنیا، جای خود را نگهدارد. سرو درایو و سرو موتور یاسکاوا، دو محصول مهم و پرکاربرد شرکت یاسکاوا ژاپن هستند.

سرو سیستم ها متشکل از سرو موتور ها و سرو درایو ها می‌باشند. سرو موتور نوعی از موتورهای الکتریکی است که با هدف بکارگیری در سیستم‌های کنترل فیدبک (انکدر) طراحی می‌شود. به عبارت دیگر سرو موتورها، موتورهای بسیار دقیقی هستند که می‌توانیم در آنها موقعیت مکانی، قدرت و سرعت چرخش شفت سرو موتور را کنترل کنیم.

لختی (اینرسی) در این موتورها پایین بوده و در نتیجه تغییر سرعت در این موتورها بسیار سریع است. این نوع موتورها در دو نوع روتاری (چرخشی) و لینیر (خطی) موجود هستند.

چگونگی حرکت و موقعیت‌های زاویه‌ای محور سرو (Shaft) توسط دسته‌ای سیگنال‌های رمزی که برای سیم کنترل آن تعریف میشود کنترل می‌شود. این سیگنال‌ها توسط سرو درایو تولید می‌شود. سرو سیستم‌ها در صنایع رباتیک و تولیدات صنعتی مانند موتورهای کنترل‌کننده هواپیماها، کنترل موقعیت سطول، CNC و... کاربرد وسیعی دارند.

 

سرو درایوهای یاسکاوا، دستگاه‌هایی هستند که برای کنترل حرکتی در ماشین آلات استفاده می‌شوند. این درایوها با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، با دقت بالا و سرعت بالا، حرکت محورهای مختلف را کنترل می‌کنند. سرو درایوهای یاسکاوا به دلیل قابلیت کنترل دقیق و سرعت بالا، در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، الکترونیک، صنایع پزشکی و صنایع دقیق استفاده می‌شوند.

 

با توجه به قابلیت کنترل دقیق و سرعت بالای سرو درایو و سرو موتورهای یاسکاوا، این محصولات به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کنترل حرکتی در صنایع مختلف شناخته شده‌اند.

انکدر با دقت 24 بیت

کاهش تا 20% حجم برای صرفه جویی در محیط نسبت به سرو های نسل قبل (Sigma 5)

فلنج سازگار با Sigma 5

20% خنک تر از محصولات نسل قبل

مدارهای مغناطیسی پیشرفته و هندسه سیم پیچ بهینه

دارای آهنرباهای دائمی 

راندمان بالا، تولید حرارت کم

اینرسی متوسط، سرعت بالا

اصطحلاک گشتاور گیره بسیار کم

دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب

عملکرد در دماهای بالاتر از 60 درجه سانتیگراد و ارتفاعات بالای 2000 فوت

حداکثر گشتاور شتاب تا 300 درصد گشتاور نامی

حداکثر گشتاور را می توان تا سه ثانیه حفظ کرد

موجود در دو مدل ترمز دار و بدون ترمز

از کجا سرو درایو با پایین‌ترین قیمت بخریم؟

طبق تحقیقات ما، شرکت نیرونوین معتبرترین مجموعه برای خرید سرو درایو در ایران می‌باشد.

به جرعت و اطمینان کامل طبق تحقیقات انجام شده از سمت ما، می‌توانیم اعلام کنیم که شرکت نیرونوین از بزرگترین واردکنندگان محصولات اصلی و اورجینال برند یاسکاوا (YASKAWA) در ایران می‌باشد.

استفاده از عباراتی همچون نمایندگی یاسکاوا در ایران، نمایندگی یاسکاوا قم، نمایندگی اینورتر یاسکاوا در اصفهان، نمایندگی یاسکاوا در لاله زار و استفاده از کلیه جملات نمایندگی یاسکاوا صرفاْ‌ جهت هدایت مشتری‌ها به سمت کانال‌های خرید بوده و منظور همان واردکنندگان یا فروشندگان محصولات برند یاسکاوا می‌باشند.

در واقع نمایندگی درایو یاسکاوا در حال حاضر در ایران غیر رسمی می‌باشد، هرچند که شما می‌توانید محصولات اصلی و اورجینال آن را از شرکت‌های معتبر در ایران، از جمله شرکت نیرونوین تهیه و استفاده کنید.



 

نیرو نوین با ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی بی‌وقفه، در کنار شماست تا از مزایای بی‌نظیر اینورتر یاسکاوا به طور کامل بهره‌مند شوید. خدمات این نمایندگی شامل:

ارائه مشاوره در انتخاب اینورتر یاسکاوا مناسب: متخصصان مجرب نمایندگی یاسکاوا با بررسی دقیق نیازهای شما، بهترین اینورتر را برای کاربردتان پیشنهاد می‌کنند.

فروش سرو موتور اصل و با گارانتی: نمایندگی یاسکاوا اینورترهای اصل یاسکاوا را با گارانتی معتبر ارائه می‌کند تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

نصب و راه اندازی اینورتر یاسکاوا: تکنسین‌های ماهر نمایندگی یاسکاوا، اینورتر را به طور اصولی و حرفه‌ای نصب و راه اندازی می‌کنند.

ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات: نمایندگی یاسکاوا با ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی، در هر زمان در کنار شما خواهد بود.


 

چرا یاسکاوا را پیشنهاد می‌کنیم؟

نوآوری: یاسکاوا همواره در زمینه نوآوری پیشرو بوده و محصولات آن از نظر تکنولوژی به روزتر هستند.

کیفیت ساخت: مواد با کیفیت و فرآیند تولید دقیق، باعث شده است اینورترهای یاسکاوا از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار باشند.

پشتیبانی جامع: شبکه گسترده خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، اطمینان خاطر مشتریان را از خدمات پس از فروش فراهم می‌کند.

انعطاف‌پذیری: اینورترهای یاسکاوا برای طیف گسترده‌ای از کاربردها قابل استفاده هستند و قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف را دارند.

محصولات دیگر یاسکاوا

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این شرکت، اینورتر یاسکاوا است. اینورترها از مدل‌های مختلفی برخوردارند که پرفروش‌ترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم:

اینورتر یاسکاوا V1000برای کاربردهای عمومی و خاص مانند فن و پمپ، اکسترودر، کمپرسور، نوار نقاله، هواسازها، میکسر، جرثقیل، بالابر و…

سری GA800: این اینورترها برای پمپ‌ها مناسب است.

سری U1000: این سری از درایورها برای آسانسورها مناسب است.

همانطور که در بخش قبلی بررسی کردیم، سرو درایوهای یاسکاوا به دلیل کیفیت، راندمان و قابلیت‌های گسترده، یک انتخاب بسیار خوب هستند. اگر می‌خواهید بیشترین راندمان را داشته باشید قطعا پیشنهاد ما سرو درایو یاسکاوا می باشد.

کد مطلب: 221625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *