۰
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات: درود بر پزشکیان

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت:به وزیر اطلاعات رأی منفی می دهم اما رأی من نمادین است. هیچ کسی را هم به رأی ندادن به خطیب نمی کنم.
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات: درود بر پزشکیان

بررسی صلاحیت برنامه‌های حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات اولین دستور کار مجلس شورای اسلامی در سومین جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی بود.

بعد از گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس که صلاحیت وزیر پیشنهادی را تایید کرده بودند، با اعلام هیات رئیسه مجلس، اولین مخالف پشت تریبون قرار گرفت.

مجتبی زارعی، نماینده تهران و مخالف برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: قبل از ورود به بحث وزارت اطلاعات و مخالفتم با حجت الاسلام خطیب از رئیس جمهور دانشمند و صادق تشکر می کنم، تشکر برای معرفی کابینه؟ خیر، بخاطر اینکه نه شعار دموکراتیزاسیون سر داد نه شعار سکولاراسیون.

اهم اظهارات مجتبی زارعی را بخوانید؛

*رئیس جمهور اصلاح طلب و صادق ما به اصلاح طلبان تشکیلاتی بدهکار نیست، به امیرالمومنین بدهکار است. نه در شعار نه در سبد رأی به اصلاح طلبان بدهکار نیست.

*جامعه مدنی مدنظر پزشکیان، ربطی به جامعه مدنی خاتمی دارد، دکتر پزشکیان ما گفته من اصولگرا هستم و اصولی که به حق و عدل ختم می شود. با این دلیل من بر لبان و دستان جناب پزشکیان بوسه می زنم که نه برای ساخت جامعه مدنی، جامعه مدنی غربی بلکه به جامعه مدنی علوی  ارجاع کرده است. درود بر پزشکیان.

*دکتر پزشکیان مبادا این کار بزرگ را به مرکز بررسی های استراتژیک بسپارید چون از دل امام علی، جامعه مدنی غربی در می آورند، پزشکیان عزیز تو به حق و عدل ارجاع دادی امیرالمومنین می فرماید همانا حق و باطل با افراد و مقامات سنجیده نمی شود، مقام و جناح در تفکر آقای پزشکیان اثر نداشت.

*درود بر پزشکیان که به جای جهانگیری، دکتر عارف را معرفی کرد.

*رئیس جمهور اول به خودش خدمت کرده که رادیکال ها را پست نداد، اگر به جای عارف یک رادیکالی که می گفت مخالفین من مخالفین طالبان هستند به جای ایشان می آمد چه اتفاقی می افتاد؟

*به وزیر اطلاعات رأی منفی می دهم اما رأی من نمادین است. هیچ کسی را هم به رأی ندادن به خطیب نمی کنم.

کد مطلب: 221532
برچسب ها: پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *