۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند که جزییات آن را می توانید در این گزارش مرور کنید.
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز - شنبه - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر به بررسی صلاحیت ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند.

درابتدای این جلسه احمد راستینه با اشاره به مخالفت کمیسیون فرهنگی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که پس از بررسی‌های متعدد پیرامون برنامه‌ها و صلاحیت ستار هاشمی، صلاحیت او مورد تائید اعضای کمیسیون قرار نگرفت.

از طرف دیگر زهرا سعیدی نظر کمیسیون صنایع و معادن درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های  ستار هاشمی خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره امکان پذیری رفع فیلترینگ توضیح دهد

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا توضیح دهد آیا وعده رفع فیلترینگ که از سوی رئیس جمهوری مطرح شده‌ است قابلیت تحقق و دست یافتن دارد یا خیر.

 مشکل اینترنت در کشور داریم/ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه شود

ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کشور مشکل اینترنت داریم، گفت: مردم چه گناهی کردند پول فیلترکشن بدهند؟ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید.

برنامه اعلامی هاشمی در محورهای متعدد دارای عبارت‌های زیبایی است اما رویکرد او مشخص نیست

حمید رسایی نماینده مردم تهران در  مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: برنامه اعلامی وزیر پیشنهادی در محورهای متعدد دارای عبارت‌های زیبایی است اما رویکرد ایشان مشخص نیست.

موافقان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر پیشنهادی ارتباطات می‌تواند بخش خصوصی و دولتی را به هم پیوند دهد

احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای هاشمی مدیری است که در پست‌های قبلی خود چه در قوه مجریه و چه در قوه قضاییه چه در بخش خصوصی و چه در مراکز دانشگاهی با چالش‌هایی که درباره آن سخن گفته‌ایم دست و پنجه نرم کرده است.

کد مطلب: 221506
برچسب ها: رأی اعتماد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *