۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰

پای اسرائیل به صحن علنی مجلس باز شد

نماینده موافق وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: انتظار می‌رود نمایندگان به این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری توجه کنند که موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است.
پای اسرائیل به صحن علنی مجلس باز شد

شاهرخ رامین نماینده دماوند و فیروزکوه در موافقت با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، در صحن علنی امروز مجلس گفت: سلام به مردمی که علی رغم همه فشارهای اقتصادی فشار بی امان تبلیغاتی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات با حضورشان در انتخابات بر آرمان‌ها و اصولشان پافشاری کردند.

اهم سخنان شاهرخ رامین را در ادامه می خوانید؛

*در برهه تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در همه جای دنیا خودنمایی می‌کند و مقاومت در اوج مظلومیت بر حقانیت خود پافشاری می‌کند.

*ایران اسلامی برای رهبری مقاومت بیش از هر زمان دیگر نیازمند نمایش یکپارچگی حاکمیت و ملت می‌باشد.

*راه ایجاد وفاق تفکیک مذاهب، اقوام و جنسیت نیست لذا با تاکید بر لزوم دلجویی از تمام اقوام و گروه‌های فکری همه را به پرهیز از تفرقه‌افکنی و اصرار به تفکیک مردم به صف‌های دروغین دعوت می‌کنم.

*آقای رئیس جمهور دانشمند فرزانه، صادق و مردمی تشکر می‌کنم که طبق عهدی که با مردم و نمایندگان مردم بستید با علم به اینکه برای عبور از گردنه‌های موجود و پیش رو همه گروه‌های سیاسی با همه توان باید به میدان کار و تلاش بیایند در پیشنهاد وزرا ترکیبی از وفاق را رعایت نمودید.

* رفاه طبقات پایین در کوتاه مدت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، ایجاد اشتغال، عدالت در نظام مالیاتی، توسعه نظام تامین اجتماعی و توجه به منافع مردم از بندهای برنامه‌ دولت آقای مسعود پزشکیان است.

*در روزهای گذشته در ملاقات با آزادگان و ایثارگران جمع آنها را از انتخاب لیست خشنود دیدم.

*به همه آنها قول دادم که پیغام آنها را به جمع نمایندگان مجلس برسانم نقطه مشترک همه گروه‌های سیاسی برای رای به وزرا تعهد به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا است.

* انتظار می‌رود نمایندگان به این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری توجه کنند که موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است.

*با توجه به شرایط منطقه و حساسیت اقدام ایران در مقابل رژیم صهیونیستی، کمک کنید که دولت یکپارچه و قوی با رای بالا کار خود را شروع کند و دولت وفاق ملی با اعتماد کامل مجلس شورای اسلامی شکل گیرد.

کد مطلب: 221480
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *