۰
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

پزشکیان حساسیت‌ها و فرمایشات رهبری را در کابینه پیشنهادی لحاظ کرده‌ است

نماینده قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان حساسیت‌های نمایندگان و فرمایشات رهبری را در کابینه پیشنهادی خودشان لحاظ کرده‌اند از همین رو امیدوارم آن وفاق ملی مد نظر ایشان شکل بگیرد.
پزشکیان حساسیت‌ها و فرمایشات رهبری را در کابینه پیشنهادی لحاظ کرده‌ است

علی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره کابینه معرفی شده از سوی رئیس دولت و این‌که آیا این کابینه می‌تواند آن وفاق ملی که مد نظر رئیس جمهور بود را به وجود بیاورد، گفت: من امیدوارم که کابینه‌ای که از سوی رئیس جمهور معرفی شده است، این وفاق را ایجاد کند، چراکه بسیاری از موارد را ایشان لحاظ کردند‌.

نماینده قائم شهر ادامه داد: پزشکیان در انتخاب وزرای پیشنهادی هم حساسیت‌هایی که بعضاً نمایندگان مجلس داشتند را لحاظ کردند و هم آن وفاق ملی که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان مطرح کردند، از سوی آقای پزشکیان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: من احساس می‌کنم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید این نگاه تعاملی بین مجلس و دولت برقرار باشد تا انشاالله هرچه زودتر کابینه مستقر شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص این‌که وزرای پیشنهادی برای بیان برنامه‌‌ها و پاسخ دادن به سوالات نمایندگان این روزها در مجلس به سر می‌برند، ارزیابی وی از این حضور چیست، گفت: الحمدالله خوب است. در نگاه حداکثری این تعامل بر قرار شده است.

وی بیان کرد: وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا کردند، برنامه‌ها و رویکردهای خودشان را مطرح کردند و نمایندگان محترم مجلس هم دغدغه‌های‌شان را گفتند و به نظر می‌رسد آن‌گونه که نظرات نمایندگان تا الان بوده است یک تعامل کلی بین مجلس و کابینه پیشنهادی شکل گرفته است.

کشوری خاطر نشان کرد: اما نمایندگان هم یک دغدغه‌ها و حساسیت‌هایی روی برخی از موارد برای‌شان وجود دارد که عزیزان وزرای پیشنهادی در قدم اول در کمیسیون‌ها باید پاسخگو باشند تا نمایندگان هم بتوانند از مواضع آنان دفاع کنند و رأی اعتماد دهند، از همین رو می‌بایست موارد مطروحه را دوستان در حد اکمل در کمیسیون‌ها پاسخ دهند زیرا بسیار مهم است.

کد مطلب: 221362
برچسب ها: پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *