۰
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰

گالانت هشدار داد/ ایران در حال آماده شدن برای یک حمله گسترده است

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه، یک گفت‌وگوی تلفنی با «لوید آستین» رویر دفاع آمریکا داشته و به او گفته که ایران خود را برای یک حمله گسترده به سرزمین‌های اشغالی آماده می‌کند.
گالانت هشدار داد/ ایران در حال آماده شدن برای یک حمله گسترده است

منابع آگاه می‌گویند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رئیس پنتاگون اعلام کرده که ایران در حال آماده شدن برای یک حمله گسترده به سرزمین‌های اشغالی است.

این خبر را پایگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه منتشر کرده است.

پیش از این نیز، خبرنگار آکسیوس به نقل از ۲ منبع ناشناس مدعی شده بود اطلاعات اسرائیل بر این باور است که ایران در واکنش به ترور «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی جنبش فلسطینی حماس تصمیم به حمله مستقیم به سرزمین‌های اشغالی گرفته و ممکن است این کار را تا قبل از مذاکرات تبادل اسرا در ۱۵ اوت (پنجشنبه) انجام دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: در حالی که جهان برای آتش بس در غزه فشار می‌آورد، ایتمار بن گویر خواستار کاهش ارسال سوخت و کمک به غیرنظامیان در غزه شده است.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تنش‌ها در منطقه غرب آسیا پس از ترور هنیه در ۳۱ ژوئیه در تهران در نتیجه اقدام رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.

ایران گفته ترور هنیه در تهران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

«امیر سعید ایروانی» سفیر ایران در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفته است که «تهران بر اساس قوانین بین‌المللی حق دفاع از خود را برای پاسخ به ترور هنیه در مواقعی که لازم باشد، برای خود محفوظ می‌داند».

کد مطلب: 221190
برچسب ها: گالانت‌‌‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *