۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. نرخ انواع گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین تره‌بار بدون تغییر و با چراغ خاموش روز خود را آغاز کرده است
قیمت گوشت قرمز امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ بر اساس فهرست به‌دست آمده، ران ممتاز گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۹۱۰ هزار تومان و مایه کباب کوبیده گوسفند و گوساله با نرخ ۲۶۵ هزار و ۸۱۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

در میادین تره‌بار سطح کشور بسته شقه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم، ۷۵۹ هزار تومان معامله می‌شود.

ماهیچه گوسفندی از انواع پرمتقاضی گوشت قرمز، با نرخ ۶۹۹ هزار تومان و راسته بدون استخوان گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد در میدان سطح کشور ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان و دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۱۸۹ هزار و ۹۶۰ تومان به فروش می‌رسد.

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ تومان و قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با نرخ ۱۹۹ هزار و ۳۱۰ تومان خریداری می‌شود.

راسته گوسفند با دور راد از گران‌ترین نوع گوشت قرمز با قیمت یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و آبگوشتی گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۷۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان دادوستد می‌شود.

گردن گوسفندی و سردست گوسفندی بره به ترتیب ۶۸۹ هزار و ۹۰۰ تومان و ۷۳۷ هزار و ۸۷۴ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

ایجاد تعادل در بازار گوشت قرمز

افشین صدردادرس مدیرعامل اتحادیه دام سبک، با اشاره به راهکارهای ایجاد تعادل قیمت گوشت قرمز گفت: با تولید پایدار دام و گوشت قرمز، بازار به تعادل می رسد، اما با تولیدی که عرضه مبتنی بر واردات است، شرایط باثبات در بازار ایجاد نمی شود. درحالیکه با رفع مشکل کمبود نقدینگی دامداران و کاهش قیمت تمام شده، بازار به ثبات می رسد.

او با اشاره به قیمت منطقی دام و گوشت قرمز گفت: در شرایط عادی قیمت تمام شده هر کیلو بره نر پایه پروار ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است، اما در شرایط مختلف براساس بحث عرضه، تقاضا و شرایط  دام در رویدادهای مختلف اثرگذار است.

فیله گوسفندی

 ۱، ۳۹۰، ۰۰۰

ران گوسفندی

۹۱۹,۰۰۰

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی

۶۵۵,۳۱۰

گردن گوسفندی

۶۸۹، ۹۰۰

ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی

۶۹۹,۰۰۰

بسته شقه گوسفندی(۱۰ کیلوگرمی)

۷۵۹,۰۰۰

راسته بدون استخوان گوسفندی

۹۰۰,۰۰۰

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

۶۵۵,۳۱۰

آبگوشتی گوشفندی

۷۱۹، ۹۰۰

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

۱۸۶,۹۶۰

قلوه‌گاه پاک‌شده گوسفندی

۵۰۰,۰۰۰

سردست گوسفندی بره

۷۳۸,۸۷۴

خورشتی گوسفندی

۹۵۰,۰۰۰

 

کد مطلب: 220914
برچسب ها: قیمت گوشت قرمز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *