۰
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰

جانشین افشاریان در هیئت فوتبال مشخص شد

سرپرست هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری امور جاری منصوب شد.
جانشین افشاریان در هیئت فوتبال مشخص شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان‌ها و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در پی استعفای خداداد افشاریان از ریاست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ابلاغ آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون، آقای حمید کرمی گالوس به عنوان سرپرست آن هیات منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حیدری اعلام کرد: سرپرست هیات فوتبال موظف است ظرف مدت سه ماه انتخابات استان مربوطه را با رعایت مفاد ماده ۲۲ اساسنامه هیأت‌ها با هماهنگی کمیته امور استانها برگزار نماید.

در بخشی حکم رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به حمید کرمی کالوس آمده است:

احتراماً  استناد به بند ماده اساسنامه هیئت‌های فوتبال کشور و با عنایت به تجارب و تخصص ارزنده جنابعالی و موجب این ابلاغ به سمت سرپرست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های فدراسیون حداکثر اهتمام را برای اداره بهینه امور جاری فوتبال به عمل آورده و در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید با عنایت به اساسنامه‌ها مقررات جاری و با هماهنگی کمیته امور استان‌ها در امر توسعه و گسترش این رشته فراگیر، پرطرفدار و جذاب موفق و موید باشید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: لازم از ظرف مدت حداکثر سه ماه فرایند انتخابات آن استان برگزار شود.

حمید کرمی دارای سوابق فوتبالی از جمله مربی تیم های جعلان عمان، اتحاد باکو آذربایجان، نفت امیدیه، بوشهر، زاگرس یاسوج و شهرداری یاسوج  می‌باشد.

گفتنی است که تا قبل از این انتصاب خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت که با حواشی ایجاد شده در مورد وی و برخی دیگر از متولیان فوتبال و همچنین وی از این سمت استعفا داد.

کد مطلب: 220872
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *