۰
سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

بیانیه انجمن جامعه‌شناسی درباره‌ی خبر پلمب ساختمان مرکز آموزش انجمن

از همه اصحاب علوم اجتماعی و فعالان جامعه مدنی کشور انتظار داریم به هر شیوه ممکن از انجمن و فعالیت‌های علمی آن حمایت کنند و اعتراض خود را نسبت به اقدام غیرقانونی شهرداری تهران اعلام نمایند.
بیانیه انجمن جامعه‌شناسی درباره‌ی خبر پلمب ساختمان مرکز آموزش انجمن
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ انجمن جامعه‌شناسی ایران در کانال تلگرامی خود نوشت: «در ارتباط با انتشار خبر پلمب ساختمان انجمن جامعه‌شناسی ایران در رسانه‌ها در روزهای اخیر، به اطلاع کلیه اعضا و علاقه‌مندان انجمن جامعه‌شناسی و فعالان جامعه مدنی می‌رساند:

۱. دفتر انجمن جامعه‌شناسی ایران از آغاز فعالیت در سال ۱۳۷۱ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بوده و به‌رغم محدودیت‌های ایجاد شده در دو سال اخیر، همچنان فعال است.

۲. ساختمانی که توسط شهرداری تهران اشغال شده و اموال آن به مکان نامعلومی انتقال داده شده است، مرکز آموزش‌های جامعه‌محور انجمن بوده که بر اساس مصوبه شورای شهر وقت تهران در سال ۱۳۹۲، شهرداری منطقه ۶ در اختیار انجمن جامعه‌شناسی ایران قرار داده و از آن زمان محل برگزاری کلاسهای آموزشی انجمن بوده است که به رغم مکاتبات با مدیران شهرداری در دو سال اخیر و اعتراضات و پیگیری‌های فراوان هیأت مدیره انجمن، متاسفانه شهرداری تهران در اقدامی غیرمدنی و مغایر با مصوبه شورای شهر اموال آن را منتقل و نسبت به بستن آن اقدام نموده است.

۳. انجمن جامعه‌شناسی ایران با قوت همانند گذشته فعالیت‌های علمی و انجمنی خود را ادامه می‌دهد  و تضییقات ایجاد شده برای دفتر انجمن در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و بستن محل مرکز آموزش انجمن توسط شهرداری تهران هیچ خللی در اراده اعضا و هیأت مدیره انجمن در ادامه فعالیت‌های این نهاد که میراث ارزشمند فعالان و بزرگان علوم اجتماعی کشور است بوجود نمی آورد.

در پایان، از همه اصحاب علوم اجتماعی و فعالان جامعه مدنی کشور انتظار داریم به هر شیوه ممکن از انجمن و فعالیت‌های علمی آن حمایت کنند و اعتراض خود را نسبت به اقدام غیرقانونی شهرداری تهران اعلام نمایند.»

 

کد مطلب: 220465
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *