۰
يکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰

تهرانی‌ها منتظر افزایش دمای هوا باشند/ جزئیات

اداره کل هواشناسی استان تهران از روند افزایش دما در تهران از روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه جاری خبر داد.
تهرانی‌ها منتظر افزایش دمای هوا باشند/ جزئیات
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران، امروز برای استان آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و در ساعات بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش های غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقت گرد و خاک و در ارتفاعات  به خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه،‌ افزایش ابر و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بر این اساس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۸ و۹ مردادماه جاری،‌ کاهش نسبی دما و از روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه، مجددا روند افزایشی دما مورد انتظار است.

آسمان تهران نیز فردا (۸ مردادماه) صاف تا قسمتی ابر، وزش باد، گاهی افزایش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت سه شنبه (۹ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود که دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای۴۶ درجه سانتیگراد گرمترین و آبعلی با ۳۲ درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد مطلب: 220334
برچسب ها: گرمای هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *