۰
سه شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰

نامزد معاونت ترامپ: بایدن کار را برای اسرائیل دشوار می‌کند

«جیمز دیوید ونس» سناتور ایالت اوهایو که در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان به عنوان گزینه‌ معاونت «دونالد ترامپ» معرفی شد، گفت رئیس‌جمهور بایدن با طولانی‌تر کردن جنگ غزه، کار را برای رژیم صهیونیستی در راستای «پیروزی»، دشوارتر می‌کند.
نامزد معاونت ترامپ: بایدن کار را برای اسرائیل دشوار می‌کند

«جیمز دیوید ونس» که سناتور ایالت اوهایو است و از سوی دونالد ترامپ به عنوان نامزد معاونت خود معرفی شده است، در گفت‌وگو با فاکس نیوز بیان کرد: «جو بایدن کار را برای پیروزی اسرائیل در جنگ دشوار و دشوارتر می‌کند.»

وی افزود: «۲ عامل مهم هستند. یک اینکه باید هر چه سریع‌تر به جنگ خاتمه داد زیرا هر چه طولانی‌تر می‌شود، موقعیت برای اسرائیل سخت‌تر می‌شود و دوم اینکه باید گفت‌وگوهای مربوط به عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و عربستان سعودی را مجددا از سر گرفت.»

ونس خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی «دوستی بهتر از ترامپ ندارد.»

او هم‌چنین درباره جنگ اوکراین گفت که دونالد ترامپ با روسیه و اوکراین مذاکره خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به این جنگ خاتمه دهد.

این سناتور آمریکایی افزود: «فکر می‌کنم آنچه ترامپ وعده داده این است که با روسیه و اوکراین مذاکره خواهد کرد تا به این جنگ پایان دهد؛ بنابراین آمریکایی‌ها می‌توانند روی مسئله دیگری یعنی چین تمرکز کنند و این بزرگترین تهدید علیه کشور ما است.»

کد مطلب: 219656
برچسب ها: ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *