۰
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید سرزده از جتکو و ایپکو:

کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود

با نزدیک شدن زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از مراحل توسعه موتور و شبکه برق و الکترونیک ری‌را، از شرکت‌های ایپکو و جتکو بازدید کرد
کیفیت ری را با حساسیت بالا دنبال می شود
ایکوپرس- در حال حاضر مراحل تست و صحه گذاری محصول ری‌را به اتمام رسیده و مراحل تجاری‌سازی در حال انجام است و در همین راستا، علیمردان عظیمی با حضور در شرکت های تحقیقات موتور ایران‌خودرو (ایپکو) و جتکو در جریان آخرین مراحل کیفی سازی این خودرو در دو بخش موتور و شبکه برق و الکترونیک قرار گرفت. شرکت‌های ایپکو و جتکو، دو شرکت دانش بنیان در گروه صنعتی ایران خودرو هستند که با داشتن نیروهای جوان و متخصص، سهم قابل توجهی در طراحی و توسعه مجموعه‌های اصلی ری‌را بر عهده دارند.

عظیمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر کیفیت ری‌را اظهار کرد: محصولی که عنوان کراس‌اوور ملی ایران خودرو را دارد، باید در بهترین شرایط کیفی به مشتریان عرضه شود و شاخص‌های کیفیت این خودرو با دقت و حساسیت بالایی دنبال و رعایت می‌شود.
وی با اشاره به آمادگی شبکه خدمات پس از فروش محصول ری را، عنوان کرد: دارا بودن شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کشور، یکی از مزایای رقابتی برای این محصول به حساب می آید و در حال حاضر کارکنان شبکه در حال دریافت آموزش لازم برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان این محصول هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: فرآیند توسعه ری‌را به گونه‌ای دنبال شده که محصول دارای کم‌ترین ریسک کیفی باشد.
به گفته عظیمی، تامین قطعات ری‌را برعهده سازندگان داخلی دارای رده بالا است که این موضوع تضمینی برای ارایه خودروی باکیفیت به مشتریان به شمار می رود.
 


 
کد مطلب: 219226
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *