۰
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

دوربین گلکسی اس۲۴ روی دست پرچمداران آیفون می‌زند؟

گزارشی تازه می‌گوید سامسونگ به‌زودی آپدیت بزرگی برای گلکسی S۲۴ اولترا منتشر می‌کند که قابلیت‌های دوربین آن را ارتقا می‌دهد.
دوربین گلکسی اس۲۴ روی دست پرچمداران آیفون می‌زند؟

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از دیجیاتو، گلکسی S۲۴ اولترا دوربین بسیار قدرتمندی دارد اما کاربران هنوز نتوانسته‌اند به تمام پتانسیل‌های این دوربین دست پیدا کنند. در گزارشی تازه گفته شده سامسونگ به‌زودی به‌روزرسانی بزرگی برای دوربین این گوشی منتشر می‌کند تا قابلیت‌های آن را بهبود دهد و مشکلاتش را برطرف کند.

سامسونگ روی آپدیت دوربین گلکسی S۲۴ اولترا کار می‌کند

منبع آگاه معروفی به نام Ice Universe می‌گوید سامسونگ در ماه آینده میلادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی برای دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسانی موجب بهینه‌سازی‌ در زمینه HDR، وایت بالانس، کاهش نوردهی بیش از حد و بهبود زوم در فیلم‌برداری می‌شود.

این منبع آگاه می‌گوید سامسونگ در این آپدیت، در حالت عکاسی معمولی یا نایت مود کیفیت تصاویر عکس‌های بالاتر از زوم ۱۰ برابری را بهبود نداده است. این شرکت درحال‌حاضر زوم هیبریدی بسیار خوبی تا حداکثر ۱۰ برابر در گلکسی S۲۴ اولترا ارائه می‌کند. بااین‌حال با عبور از مرز ۱۰ برابر، الگوریتم‌ها عملکرد خوبی در حفظ کیفیت تصویر ندارند. می‌توان انتظار داشت این مشکل طی ماه‌های آینده برطرف شود.

سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا از دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی با زوم لنز ۵ برابری استفاده کرد. این دوربین جایگزین دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نسل قبلی شد که زوم اپتیکال ۱۰ برابری داشت. باوجود کاهش قابلیت زوم اپتیکال، این دوربین اگر نگوییم عملکردی بهتر از گلکسی اس ۲۳ اولترا داشت، همپای آن ظاهر شد.

طبق شایعات گفته می‌شود سامسونگ برای گلکسی S۲۵ اولترا قرار است تغییرات بزرگی در بخش دوربین ایجاد کند. این گوشی احتمالاً دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد داشت. البته هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی مانده است و شاید مشخصات این دوربین‌ها تغییر کند.

کد مطلب: 219148
برچسب ها: گلکسی اس ۲۴ آیفون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *